ایران خوراک خبرخوان خوراک اتم

اطلاعیه‌ شماره ۲ وزارت اطلاعات درباره فاجعه‌ تروریستی کرمان؛

وزارت اطلاعات در اطلاعیه شماره ۲ در خصوص فاجعه‌ی تروریستی کرمان اعلام کرد: تعقیب تعدادی از آمران و طراحان عملیات تروریستی کرمان در خارج از کشور ادامه دارد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ نخست خود پیرامون حادثه‌‌ تروریستی کرمان اعلام کرد: از دو تروریست معدوم انتحاری، یک نفر ملیت تاجیکستانی داشته و هویت تروریست دوم هنوز به صورت قطعی احراز نشده است.
حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور فرمودند: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان را بگیرد؛ دولت غاصب صهیونیستی باید محاکمه شود.
رهبر انقلاب اسلامی ایران در پیامی جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد را حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطرآفرین خواندند و تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است.
رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) با اعلام خبر سهمیه ۲۹ نفری این اداره در آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز در سال ۱۴۰۲، از افراد بومی دارای شرایط لازم برای شرکت در این آزمون، دعوت کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صنعت هسته‌ای را یکی از مؤلفه‌های اساسی و مهم قدرت کشور دانسته فرمودند: هرکس «ایران قوی» را می‌خواهد به این بخش از تلاش و فعالیت علمی و تحقیقاتی و صنعتی و کاری که اینجا انجام می‌گیرد اهمیت بدهد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه جبهه دشمن، امروز هم مثل دیروز در مقابل ملت ایران صف کشیده‌اند، تاکید کردند: دشمنی استکبار با ملت ایران با عقب نشینی‌های موضعی اصلاح نمی‌شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه پیوند معنویت و سیاست از جلوه‌های سیره امام راحل بود، گفت: یکی از تحول‌هایی که امام ایجاد کرد، تحول در حوزه سیاست، آن هم در یک منطقه حساس و مهم دنیا بود، به نحوی که انقلاب امام، تمام معادلات سیاسی را در عالم شکل گرفت.