ویژه خوراک خبرخوان خوراک اتم

همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه با حضور قشرهای مختلف مردم بندر امام خمینی(ره) استان خوزستان در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، برگزار شد.
سلسله عملیات متهوّرانه‌ سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب مجموعه کنش‌های اطلاعاتی - ضداطلاعاتی، آفندی - پدافندی و بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع جمع‌آوری اطلاعات، منجر به حصول اطلاعات حساسی از سرویس‌های دشمن صهیونیست شد.
امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: امروز با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای(دام ظله) گفتمان انقلاب اسلامی قوی‌ترین گفتمان جهان و جمهوری اسلامی ایران قدرت بلامنازع منطقه است و دشمنان انقلاب اسلامی از این قدرت عصبانی هستند.

اطلاعیه‌ شماره ۲ وزارت اطلاعات درباره فاجعه‌ تروریستی کرمان؛

وزارت اطلاعات در اطلاعیه شماره ۲ در خصوص فاجعه‌ی تروریستی کرمان اعلام کرد: تعقیب تعدادی از آمران و طراحان عملیات تروریستی کرمان در خارج از کشور ادامه دارد.
نمازگزاران جمعه بندر امام خمینی(ره) با برگزاری راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته، جنایت ددمنشانه و تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم و بر انتقام از عوامل و اوامر این جنایت تاکید کردند.