فرهنگی اجتماعی خوراک خبرخوان خوراک اتم

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با انتقاد از برخورد پیچیده، سیاسی و امنیتی برخی از مسئولان با مطالبه‌های مردم گفت: گوش مردم از وعده و وعیدهای دولت مردان قبلی پر شده است و انتظار اقدام و عمل از دولت انقلابی آیت الله رئیسی دارند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره):

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان انقلاب اسلامی و از سوی دیگر موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی، خواهد شد.
امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: امروز با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای(دام ظله) گفتمان انقلاب اسلامی قوی‌ترین گفتمان جهان و جمهوری اسلامی ایران قدرت بلامنازع منطقه است و دشمنان انقلاب اسلامی از این قدرت عصبانی هستند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره):

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: فساد باعث کاهش اعتماد مردم به نظام می‌شود و شفافیت در مبارزه با مفاسد اقتصادی اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد. باید با مفسدان در هر رده و هر جایگاهی که هستند برخورد قانونی شود.
امام جمعه بندر امام خمینی (ره) گفت: به عقیده اکثر کارشناسان محیط زیست استحصال نمک از زمین‌های اطراف بندر امام خمینی(ره) یک فاجعه انسانی و زیست‌محیطی است که به طور قطع در آینده تبعات جبران‌ناپذیری دارد که باید از امروز جلوی آن گرفته شود.