فیلم خوراک خبرخوان خوراک اتم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر با بیان اينکه از فردا مازاد بر سهمیه شیرخشک ماهانه در بندر امام خمینی(ره) اختصاص داده می‌شود، گفت: مردم از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ و یا از طریق معاونت غذا و دارو شهرستان گزارش تخلف کمبود شیر خشک را جهت رفع مشکل، اعلام کنند.
با استقبال باشکوه دریانوردان، مسئولان استان خوزستان، عشایر، طوایف و مردم قدرشناس بندر امام خمینی(ره) شهدای والا مقام دوران دفاع مقدس در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس و در سایت اداری منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، تشییع و خاکسپاری شدند.
روحانی جوان بندر امام خمینی(ره) در آئین مراسم افتتاح ۱۷۶ واحدی مددجویان کمیته امداد در جمع مسئولان کشوری و استانی خطاب به استاندار خوزستان و نماینده مجلس گفت: رفع بخش عمده مشکلات امنیت، انتظامی، بهداشت، ورزش و محرومیت‌زدایی جمعیت ۸۰ هزار نفری بندر امام خمینی(ره) در شهرستان شدن است.
به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سارقان مجهز به سلاح با تهدید براحتی کار خود را انجام می‌دهند‌. حتی اطلاع ساکنان منازل نمی‌تواند جلوی سرقت اموال را بگیرند. موارد متعدد سرقت‌های مسلحانه در ماه‌های اخیر باعث نگرانی مردم بندرامام‌‌خمینی(ره) و سلب آرامش عمومی شده است. آیا زمان آن نرسیده است که شورای تامین و نهادهای مسئول اقدام عاجل و جدی در این باره انجام بدهند؟
به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره)، با گذشت یک سال از آبگرفتگی آذر ماه ۱۳۹۹، مردم نگران تکرار اتفاقات تلخ سال گذشته هستند و از طرفی به گفته مسئولان پروژه اصلاح و تقویت دفع آب‌های سطحی پیشرفت ۶۰ درصدی داشته است. آیا سیستم دفع آب‌های سطحی اصلاح شده است؟
شهرداری بندر امام خمینی(ره) با تلاش همکاری اداره‌های راه و شهرسازی، کلانتری بخش بندر امام خمینی (ره) و یگان امداد، بیش از ۱۵ واحد تصرفی جنب تلمبه خانه شماره۴ ، که اغلب محل تجمع معتادان و افراد سارق بود، تخریب کردند و اراضی دولت به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد.
عزیز معرفی عضو تیم ملی پرورش اندام پس از کسب مدال طلا در وزن ۸۰ کیلوگرم مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان ۲۰۲۱ اسپانیا و بازگشت به وطن مورد استقبال باشکوه مردم بندر امام خمینی(ره)، قرار گرفت.
گروه جهادی ثارالله تهران با مشارکت قرارگاه سازندگی و تحول اجتماعی سپاه، اردو جهادی در بندر امام خمینی(ره) برگزار کرد. در این اردوی جهادی که به مدت 3 روز برگزار شد 65 متخصص، فوق تخصص و کادر درمانی به همراه لوازم و تجهیزات کامل پزشکی به بیش از 2000 افراد کم برخوردار و محروم بندر امام خمینی(ره)‌ و روستاهای شهر شهید چمران، خدمات پزشکی تخصصی رایگان ارائه دادند.