دستگیری یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار توسط پلیس بندر امام خمینی(ره)

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: یک متهم به شرارت زورگویی و تیراندازی توسط ماموران فرماندهی بخش بندر امام خمینی(ره) شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سرهنگ رضا پاپی درباره تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت فردی در خصوص فعالیت‌های مجرمانه یک اراذل و اوباش در محدوده بخش بندر امام خمینی(ره) تحقیقات ماموران فرماندهی بخش برای شناسایی و دستگیری آن متهم آغاز شد.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده از سوی مأموران عملیاتی این یگان تیم‌های شناسایی اقدام به بررسی و جستجوی محل سکونت متهم کردند که مدتی بعد محل اختفای متهم که در خانه‌های کپری بوده را شناسایی و برای دستگیری وی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی از سوی مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی مأموران به مخفیگاه آن وارد شدند و متهم را که سعی در فرار داشت دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:

کشف ۱۲.۸ کیلو شیشه توسط یگان ویژه حفاظت منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

پلیس سارقان حرفه‌ای منازل در بندرامام خمینی(ره) را به دام انداختند

سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو توسط کلانتری ۱۳ بندرامام خمینی(ره) دستگیر شد

پاپی درباره اعمال مجرمانه این متهم بیان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر ایجاد اخلال در نظم عمومی به۳ فقر تیراندازی به وسیله سلاح گرم، ۴ فقره شرارت و زورگیری، ۳ فقره تصرف زمین مسکن مهر و ساخت و ساز غیرمجاز و یک بار سابقه فرار از زندان نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در پایان گفت: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلفی مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10066کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10066/دستگیری-یک-نفر-اراذل-و-اوباش-سابقه‌دا/کپی شد!