۲۷ میلیون تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در بندر امام خمینی(ره) تخلیه و بارگیری شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، عادل دریس با اشاره به تخلیه ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تن انواع کالاهای اساسی و رشد ۴۲ درصدی در هفت ماه از امسال اظهار داشت: از مجموع ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تن تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) نزدیک به ۱۲ میلیون تن از آن را کالای غیرنفتی تشکیل می‌دهد.

وی افزود: ذرت، جو، کنجاله، سویا، دانه روغنی، شکر، روغن خوراکی و برنج از جمله کالاهای اساسی هستند که در هفت ماه نخست امسال در این منطقه ویژه اقتصادی تخلیه شدند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در ادامه بیان کرد: ذرت با ۵ میلیون تن بیشترین حجم کالاهای اساسی را در بین کالاهای تخلیه شده به خود اختصاص می‌دهد که رشدی ۳۲ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

کشف ۱۲.۸ کیلو شیشه توسط یگان ویژه حفاظت منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

صرفه جویی ارزی ۱۶۰هزار یورویی در تعمیرات اساسی سامانه کنترل ترافیک دریایی بندرامام خمینی(ره) محقق شد

دریس با اشاره به ورود ۹۳۶ فروند کشتی در هفت ماه نخست سال جاری به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب و بهره‌گیری از توان نیروهای عملیاتی و آماده به کاری تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری، به طور شبانه‌روزی کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تخلیه می‌شوند.

به گزارش تسنیم با تخلیه بیش از ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار انواع کالای نفتی و غیر نفتی تا پایان مهرماه امسال، تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) رشد ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10119کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10119/۲۷-میلیون-تن-انواع-کالای-نفتی-و-غیر-نفتی/کپی شد!