کانال‌ روباز جان کودک شهرک طالقانی را گرفت

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)،  یک کودک ۵ ساله اهل شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر بر اثر سقوط در جوی روباز جان خود را از دست داد؛ طی سالیان اخیر، چندین حادثه مشابه منجر به مرگ برای کودکان ماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و دیگر شهرهای خوزستان به وجود آمده است.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با تسنیم با تایید این موضوع اظهار داشت: عصر روز  سه شنبه یک کودک در کانال روی باز شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر سقوط کرده و به رحمت خدا رفته است.

وی افزود: این کانال متعلق به آبفا بوده و برای تجمع فاضلاب شهری بوده است؛ این کانال ها باید سرپوشیده شوند که بخشی از آن‌ها شده است و بخشی از آن مانده است ؛ فاضلاب شهرک طالقانی هنوز به سیستم فاضلاب شهری وصل نبوده است و نیاز به اعتباری دارد تا این کانال ها برچیشده شوند.

بیشتر بخوانید:

پاییز و زمستان سخت‌کوی شهید صدوقی بندر امام خمینی(ره) + فیلم

منهول‌های روباز فاضلاب در کمین کودکان بندر امام خمینی(ره)

تخلیه غیراصولی پسماند فاضلاب شهری توسط شهرداری بندر امام خمینی(ره)

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: از سال ۹۶ تا کنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاضلاب شهرستان بندرماهشهر هزینه شده است و این کار تا کنون با پیشرفت خوبی همراه بوده است اما به اندازه ای نبوده که در آنجا این کار انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بندرماهشهر تنها شهرستانی است که با وجود کسری بودجه کار آن لنگ نمانده و ۷۸ درصد پیشرفت وجود داشته است و امیدواریم تا پایان سال کار فاضلاب به پایان برسد؛ در سیسستم فاضلاب بندرماهشهر ضعف‌هایی وجود دارد اما کارهایی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10218کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10218/کانال‌-روباز-باز-جان-کودک-شهرک-طالقان/کپی شد!