امنیت اجتماعی مسکن مهر بندر امام خمینی افزایش می‌یابد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، مسکن مهر بندر امام خمینی(ره) که با عدم تکمیل زیرساخت‌های آسفالت و سیستم دفع فاضلاب شهری روبه‌رو است از سال گذشته با پدیده جدید سارقانی روبه‌رو شده که ساختمان‌های در حال احداث و تکمیل شده را برای سرقت آهن‌آلات و لوازم‌های آنها تخریب می‌کنند و طبق گفته ساکنان سبب ناامنی اجتماعی در منطقه و بالا بردن سرقت‌ از منازل و شهروندان منطقه شده است.

بیشتر بخوانید:

مسکن مهر بندر امام خمینی(ره) فاقد امنیت است/پنج هزار نفر بدون امنیت زندگی می‌کنند

امنیت مهم‌ترین دغدغه ساکنان مسکن مهر بندر امام خمینی(ره) است + فیلم

پدیده‌ای جدید در مسکن مهر بندر امام خمینی(ره)؛ سارقان جسور به جان ساختمان‌های نوساز افتاده‌اند

حمید ایزدی منش در گفت‌‌وگو با تسنیم با بیان اینکه طبق مصوبه شورای تامین استان کلانتری جدید در مسکن مهر احداث می‌شود، اظهار داشت: احداث کلانتری برای تامین امنیت مسکن مهر خواسته اصلی اداره راه و شهرسازی به عنوان متولی اصلی و شهروندان ساکن بوده است.
وی افزود: روز شنبه با پیگیری مسئولان شهری مکان کلانتری با نظر کارشناسی فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع در میدان ورودی مسکن مهر تعیین و مشخص شد.

ایزدی‌منش با بیان اینکه احداث ساختمان کلانتری مسکن مهر یکسال زمان می‌برد، عنوان کرد: هزینه آماده‌سازی و احداث ساختمان کلانتری توسط اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان تامین اعتبار شده و انجام می‌شود.

وی افزود: طبق هماهنگی و موافقت فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر برای امنیت اجتماعی ساکنان، گشت‌های انتظامی در منطقه مسکن مهر بیشتر می‌شود‌.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10425کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10425/امنیت-اجتماعی-مسکن-مهر-بندر-امام-خمینی/کپی شد!