حاشیه تا متن جلسه پرسش و پاسخ “انتخابی برای مجلس قوی”

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) درباره نحوه دعوت از نامزدها یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و حواشی جلسه پرسش و پاسخ "نتخابی برای مجلس قوی"پاسخ داد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) درباره نحوه دعوت از نامزدها یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و حواشی جلسه پرسش و پاسخ “انتخابی برای مجلس قوی” که در فضای مجازی و شهری به وجود آمده است، پاسخ داد.

جلسه پرسش و پاسخ با موضوع انتخابی برای مجلس قوی ساعت ۱۹ شنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۸ در سینما ساحل با دعوت رسمی تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) از ۵ نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شد.

بیشتر بخوانید:

روایت تصویری از برگزاری اولین جلسه پرسش و پاسخ “انتخابی برای مجلس قوی” در بندر امام خمینی(ره)

روایت ویدئویی از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ “انتخابی برای مجلس قوی” در بندر امام خمینی(ره)

نامزدهای جلسه پرسش و پاسخ انتخاباتی بندر امام خمینی(ره) مشخص شدند

جلسه پرسش و پاسخ “انتخابی برای مجلس قوی” در بندر امام خمینی برگزار می‌شود

در ادامه متن بیانیه تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات نماد مردم سالاری در کشور ما و مایه عزت ملی است و دشمن هم به توفیق الهی هیچ غلطی نمی تواند، بکند.
امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

خداوند منان را شاکریم که در آغاز چهل و دو سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر رفراندوم حقیقی انقلاب که مصداق بارز آن راهپیمایی عظیم مردم ایران در ۲۲ بهمن است را به دشمنان انقلاب نشان داد تا درک کنند یاد و نام قاسم سلیمانی با ترور دولت تروریست آمریکا از ذهن ایرانیان حذف نخواهد شد و انقلاب اسلامی در چهل و دو سالگی خود میلیون‌ها قاسم سلیمانی و فدایی ایران اسلامی را در سایه ولایت پرورش داده است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز همانند جشن انقلاب رفراندوم دیگری است که برای یازدهمین مرتبه در ایران اسلامی برگزار می شود.

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) با توجه به هجمه شدید دستگاه تبلیغاتی استکبار برای کمرنگ نمودن حضور مردم در انتخابات و همچنین بی‌تدبیری در اقتصاد که فشار مضاعف را بر مردم انقلابی ایران اسلامی تحمیل نموده است، جلسه پرسش و پاسخ با عنوان “انتخابی برای مجلس قوی” را برگزار نمود تا ضمن ایجاد شور انتخاباتی به شناخت نامزدها و در نهایت انتخاب اصلح و مجلس قوی توسط مردم منجر شود.

جلسه پرسش و پاسخ با صرف زمان و جلسه‌های متعدد برنامه‌ریزی شد و سعی گردید برنامه‌ای در شان مردم بندر امام خمینی(ره) و جنوب خوزستان قهرمان برگزار شود، هر چند تاخیر دو نفر از نامزدهای محترم موجب شد برنامه با وقفه برگزار شود اما در نهایت خروجی جلسه به گواه حاضران و افرادی که از طریق شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده شاهد شفافیت و عقلانیت توام با شور و هیجان، بود.

البته بنا بود این جلسه با حضور ۵ نامزد برگزار شود اما یکی از مدعوین ادعای کسالت نموده و در جلسه حاضر نشدند و جای تاسف است که عدم حضور خود را به برگزارکنندگان اطلاع ندادند.

به یقین برگزاری جلسه پرسش و پاسخ برای اولین بار با حضور ۴ نامزد، اقدامی نو در سطح منطقه محسوب می‌شود که به شناخت نامزدهای مجلس توسط مردم کمک شایانی خواهد کرد. در میان مجلس افرادی از طرفداران یکی از نامزدها بودند که سعی کردند فریادهای بیهوده را به جای فضای عقلانی بر جلسه حاکم کنند اما در نهایت عقلانیت و منطق بر فریادهای غیر منطقی پیروز شد تا مردم خود شاهد رفتار، گفتار و عقاید نامزدها و طرفداران آنها باشند.

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) از کلیه عزیزانی که در برگزاری این جلسه تشکل را همراهی کردند به خصوص بخشدار محترم جناب آقای دکتر خسروی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کند.

با درود بی‌کران بر روح ملکوتی حضرت روح الله، شهدای انقلاب اسلامی و سید الشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به امید تشکیل مجلس شورای اسلامی قوی در تراز انقلاب اسلامی ایران.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

تشکل جوانان انقلابی بندرامام خمینی (ره)

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10657کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10657/حاشیه-تا-متن-جلسه-پرسش-و-پاسخ-انتخابی-ب/کپی شد!