ابتلای ۶۹ نفر به کرونا ویروس در خوزستان/ آمار نهایی ماهشهر ۴ نفر

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ابتلای ۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان خبر داد.

وی افزود: دو مورد از ۷ ابتلای جدید متعلق به اهواز و شهرهای دزفول، شوش، ماهشهر، اندیمشک و بهبهان هر کدام یک مورد ابتلا داشتند.

احسان پور با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی از شوش گزارش شده است بیان کرد با احتساب این مورد جان باختگان کرونا در استان خوزستان به ۱۶ نفر رسید.

وی مجددا ضمن دعوت از هم استانی های عزیز به رعایت توصیه های بهداشتی، بر این امر تاکید کرد که اجتناب از حضور در اماکن پرتردد از عوامل کاهش ابتلا می باشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان از آغاز فعالیت کمپین نوروزبی‌سفر در استان خبر داد و همه مردم را به حضور در این کمپین دعوت کرد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، به استناد آمار منتشر شده توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز، آمار نهایی مبتلایان به ویروس کرونا در ماهشهر ۴ نفر است که از این تعداد ۱ نفر فوتی، ۱ نفر درمان و ۲ نفر دیگر تحت قرنطینه بیمارستانی برای درمان قرار دارند.به گفته منابع رسمی در سابقه ۲ نفر ابتلا  جدید به ویروس کرونا در ماهشهر، سابقه سفر طی دو هفته اخیر به شهرهای کرج و رشت، گزارش شده است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10850کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10850/ابتلای-۶۹-نفر-به-کرونا-ویروس-در-خوزستان/کپی شد!