اشراف اداره کل اطلاعات خوزستان بر روند تولید و توزیع اقلام بهداشتی؛ بازگشت هزاران جفت دستکش به چرخه مصرف عمومی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، اداره کل اطلاعات خوزستان در خبری اعلام کرد: اداره کل اطلاعات خوزستان در حمایت از امنیت زیستی ملت شریف ایران و بنابر وظیفه قانونی خود در کنار سایر اعضای جامعه اطلاعاتی استان درحال رصد پنهان و آشکار روند تهیه تولید و توزیع اقلام بهداشتی و داروی موردنیاز مردم هستند و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد پیشگیرانه و قانونی لازم را با هماهنگی دستگاه قضایی اعمال می‌کند.

در این خبر آمده است: در همین راستا سربازان گمنام امام زمان(عج) در اقدامی پیشگیرانه موفق شدند ضمن اشراف و رصد یک محموله حاوی ۶۳ هزار کارتون مشتمل ۶۳۰ هزار ماسک بهداشتی که قرار بود از مبدأ استان قم و از طریق مرز چذابه به یکی از کشورهای منطقه قاچاق گردد را کشف و به شهر مقدس قم عودت دهند.

اداره کل اطلاعات خوزستان اعلام کرد: در اقدامی دیگر در راستای تأمین امنیت زیستی مردم موفق شد ضمن شناسایی ۱۰ هزار ماسک غیراستاندارد مانع ورود آن‌ها به بازار مصرف شود و همچنین ۱۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده و ده‌ها هزار جفت دستکش انتقال شده را پس از شناسایی و طی مراحل قانونی در چرخه مصرف عمومی و مراکز درمانی قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات سپاه خوزستان ۴۴ هزار دستکش پزشکی احتکار شده را کشف کرد

قرارگاه پدافند زیستی در سپاه راه‌اندازی شد

پاسخ‌های مبهم مسئولان وزارت بهداشت درباره سرنوشت ماسک‌ها و اقلام بهداشتی کشف شده

بیش از ۴ میلیون دستکش یکبار مصرف در استان خوزستان کشف شد

اداره کل اطلاعات خوزستان در این خبر عنوان کرد: در همین راستا به‌طورجدی برخورد با عناصر قاچاقچی در چرخه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و دارویی در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۷ نفر در قالب دو باندِ قاچاق دارو به خارج از کشور بازداشت و پنج محموله آماده قاچاق از کشور کشف و ضبط شده است.

به گزارش تسنیم، همچنین سربازان گمنام امام زمان(عج) به‌موازات تلاش برای صیانت از امنیت زیستی و در راستای تأمین امنیت غذایی مردم موفق شدند ۹۲ محموله کامیون مشتمل بر ۲۲۰۸ تن برنج اعلای قاچاق را کشف و ضبط کند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10889کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10889/اشراف-اداره-کل-اطلاعات-خوزستان-بر-روند/کپی شد!