امنیت، حریت و آزادی امروز ایران اسلامی، مرهون خون شهدا است

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی بسیج ماهشهر، سرهنگ پاسدار کریم بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر همزمان با فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ضمن تبریک این روز به خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) خدمتگزاران این عرصه الهی پیامی را صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک پیشرفت همه جانبه و حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاوردهای بلند آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

قطعا امروز خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان از بالاترین خدمات و برجسته‌ترین اعمال است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد.

همانطور که امام راحل و عظیم الشان (ره) فرمودند: “خانواده شهدا چراغ این ملتند”، معتقدیم خانواده‌هایی که با وجود تمام سختی‌ها ، مشکلات و با صبر و بردباری، چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند و امروز امنیت، حریت و آزادی ایران اسلامی، مرهون خون شهدا و جان برکفان ایران عزیز اسلامی است.

این جانب ضمن افتخار به وجود چنین آزاد دلانی که هدایت‌گر جوامع بشری‌اند و بزرگداشت مقام رفیعشان که باعث سرافرازی کشور و پایداری انقلاب اسلامی است، این روز را خدمت همه مردم ولایت مدار شهرستان بندر ماهشهر و به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و خدمت‌گزاران این عرصه (بنیاد شهید و امور ایثارگران) تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند متعال آرزوی صحت و سلامت و امنیت را برای همگان آرزو دارم.

رهرو شهدا و دست‌بوس خانواده شهدا
کریم بابایی

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10926کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10926/امنیت،-حریت-و-آزادی-امروز-ایران-اسلامی/کپی شد!