بهبود ۲۲۹ مبتلا به کرونا در خوزستان/ آمار نهایی مبتلایان ماهشهر ۱۹ بندر امام خمینی ۶ نفر

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به کروناویروس در خوزستان اظهار کرد:در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد جدید ابتلا ثبت شده است.

وی افزود: این موارد به تفکیک‌ ۸ مورد در اهواز، ۳ مورد خرمشهر، شهرستان‌های باوی و رامهرمز  هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های آبادان،دشت آزادگان، شادگان، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور عنوان کرد: در این ۲۴ ساعت ۶ نفر از هم استانی های مبتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده و شمار جان باختگان به ۵۱ نفر افزایش یافت.

وی در مورد روند بهبود این بیماران افزود: تا کنون ۲۲۹ بیمار مبتلا، سلامت خود را بازیافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از زمان شروع این اپیدمی در استان  تاکنون ۳۸۱ نفر ابتلای قطعی  کروناویروس به اثبات رسیده است.

بیشتر بخوانید:

سیر صعودی شیوع کرونا در ماهشهر/ آمار نهایی مبتلایان ماهشهر ۱۸ بندر امام خمینی ۶ نفر

سیر صعودی شیوع کرونا در ماهشهر و بندر امام خمینی/ آمار نهایی ماهشهر ۱۵ و بندر امام خمینی ۴ مورد

بندر امام خمینی در آستانه ورود به وضعیت قرمز/آمار نهایی مبتلایان به کرونا ۶ نفر

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، از ۲۵ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر ۲ نفر فوتی، ۷ نفر بهبود یافته، ۱۶ نفر تحت درمان بیمارستانی گزارش شده است، که بندر امام خمینی(ره) با داشتن ۶ نفر مبتلا به ویروس کرونا، به تنهایی سهم ۲۴ درصدی در شهرستان داشته است‌.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11057کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11057/بهبود-۲۲۹-مبتلا-به-کرونا-در-خوزستان-آما/کپی شد!