یک نفر دیگر از بندرامام به کرونا مبتلا شد/ کل مبتلایان ۷ نفر

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، علی احسان پور یکشنبه درباره آخرین جزئیات شیوع کرونا در خوزستان اظهار داشت: ۹ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در اهواز ثبت شد همچنین شهرستان‌های خرمشهر، آبادان، ماهشهر و کارون هر کدام ۲ مورد جدید داشتند.

وی افزود: شهرستان‌های شوشتر، ایذه، مسجد سلیمان، شادگان و حمیدیه نیز هر کدام یک مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا داشتند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مجموع آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان را تا امروز یکشنبه ۴۴۴ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون ۲۶۶ نفر از این افراد بهبود یافته‌اند و ۱۱۹ بیمار نیز بستری هستند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان جان خود را از دست دادند و شمار فوت شدگان ناشی از این بیماری در استان به ۵۹ نفر رسید.

احسان پور از مردم درخواست کرد در اسرع وقت به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا مراجعه به نشانیhttp://salamat.gov.ir و در این امر مشارکت کنند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تاکنون در اهواز ۱۴۷ مورد، دزفول ۴۲، آبادان ۴۴، اندیمشک ۳۰، شوشتر ۲۹، خرمشهر ۲۹، ماهشهر ۲۸، شادگان ۱۷، مسجد سلیمان ۱۱، بهبهان ۱۰ و شوش ۱۱ مورد است.

همچنین افراد مبتلا به کرونا در رامهرمز و باوی هشت مورد، کارون هفت، ایذه پنج، هندیجان چهار، اندیکا ۲، امیدیه، حمیدیه و رامشیر سه مورد و گتوند، باغملک و دشت آزادگان هرکدام یک مورد است.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) از منابع رسمی، از ۲ مورد ابتلا جدید به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در ماهشهر، افراد شناسایی شده ساکن شهرهای رامهرمز و بندر امام خمینی گزارش شده است.

از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، از ۲۸ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شهر شهید چمران ۳ نفر فوتی، ۱۳ نفر بهبود یافته، ۱۲ نفر تحت درمان بیمارستانی گزارش شده است، که تاکنون ۷ نفر از بندر امام خمینی(ره) به کووید۱۹ مبتلا شدند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11081کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11081/یک-نفر-دیگر-از-بندرامام-به-کرونا-مبتلا-ش/کپی شد!