گزارش ویدئویی| ‌کنترل مسافران در مبادی ورودی بندر امام خمینی / چرا آزادراه اهواز ـ بندر امام ‌کنترل نمی‌شود؟

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌اله خسروی رئیس قرارگاه مقابله با ویروس کرونا بندر امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: از هفته گذشته ایستگاه تب‌سنجی، ارزیابی و معاینه اولیه مسافران در ورودی بندر امام خمینی(ره) از سمت شادگان و آبادان با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری و ارتش جمهوری اسلامی ایران ، راه‌اندازی شد.

وی افزود: ضدعفونی خودروهای سبک و سنگین توسط  سایت موشکی بندر امام خمینی(ره) و تب‌سنجی توسط پایگاه اورژانس هلال احمر، انجام می‌شود.

بخشدار بندر امام خمینی(ره) در ادامه تاکید کرد: از مردم انتظار داریم با نشستن در خانه و عدم حضور در معابر و خیابان‌ها برای ریشه‌کنی کرونا ویروس، همکاری و همیاری کنند.

خسروی درباره آخرین وضعیت کنترل مسافران در محور ورودی اهواز ـ بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: طبق توافق فرمانداران اهواز و ماهشهر، ایستگاه تب‌سنجی، ارزیابی و معاینه اولیه مسافران در خروجی آزادراه اهواز، راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تسنیم، با وجود قول مساعد مسئولان برای ایجاد ایستگاه پایش سلامت در مبادی ورودی آزادراه اهواز ـ بندر امام خمینی(ره)، تاکنون اقدامی در این محور پرتردد که بیشترین میزبان درون و برون استانی را به خاطر مناطق ویژه اقتصادی و پتروشیمی دارد، انجام نشده و سبب نگرانی و نارضایتی شهروندان شده است. پیگیری خبرنگار تسنیم طی یک ماه اخیر از مسئولان شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، نتیجه‌ موثری نداشته است.

در ادامه گزارش ویدئویی از آخرین وضعیت کنترل مسافران در مبادی ورودی بندر امام خمینی(ره) را در آپارات خبر بندر امام خمینی(ره) مشاهده بفرمائید.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11166کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11166/گزارش-ویدئویی-‌کنترل-مسافران-در-مباد/کپی شد!