مبتلایان به کرونا ویروس در بندر امام به ۱۷ مورد رسید/ ابتلا ۲ مورد جدید

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) حسین کاملی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان به ثبت رسیده است و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس به ٧۶٢ مورد رسیده است.

وی افزود: ‌این آمار به تفکیک شهرستان‌ها شامل اهواز ۱۶ نفر، آبادان ٨ نفر، باوی ٧ نفر، کارون ٢ نفر، خرمشهر ٢ نفر، ماهشهر ۵ نفر، دزفول١ نفر، شادگان١ نفر، امیدیه ١ نفر و مسجدسلیمان ١ نفر می‌باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ٢ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: متاسفانه تاکنون ٨٧ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند که به تفکیک یک نفر در ماهشهر و یک نفر در باوی می‌باشد.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان تاکنون ۴۸۴ نفر از بیماران بهبود یافته‌اند و هم اکنون تعداد افراد بستری مثبت و مشکوک به کرونا در بیمارستان رازی ١٠١ نفر است.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، در ۲۴ ساعته گذشته ۵ مورد جدید در شهرستان بندرماهشهر شناسایی شده، که به تفکیک ۳ نفر در ماهشهر و ۲ نفر در بندر امام خمینی(ره) سکونت دارند.

به گفته مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، فاز ۴ و کوی اباذر هر کدام ۴ نفر، کوی شهید بهشتی، شهید صدوقی و شهید دستغیب هر کدام ۲ نفر ، کوی شهید رجایی(فاز۳)، شهید مطهری(بلوکی‌ها) و مسکن مهر هر کدام یک نفر گزارش شده، که از این تعداد ۱ نفر فوتی، ۴ نفر تحت درمان و ۱۲ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

۵ نفر فوتی، ۴۱ نفر بهبود یافته، ۸ نفر تحت درمان بیمارستانی، آخرین وضعیت ۵۴ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شهر شهید چمران است. تاکنون در بندرماهشهر ۳۷ و بندر امام‌ خمینی(ره) ۱۷ مورد شناسایی شده است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11212کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11212/مبتلایان-به-کرونا-ویروس-در-بندر-امام-به/کپی شد!