مجتبی شریفی سرپرست روابط عمومی عملیات غیرصنعتی شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، صبح روز دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹ جلسه تکریم و معارفه رئیس روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات پتروشیمی با حضور اعضای هیئت رئیسه این شرکت برگزار شد.

در این مراسم از اقدامات مسعود شعبانلو رئیس پیشین روابط عمومی این شرکت تقدیر به عمل آمد و مجتبی شریفی نیز به عنوان سرپرست روابط عمومی معرفی شد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در هر مجموعه ای اظهار داشت: در کنار هر مجموعه ای با هر میزان کار و فعالیت باید یک روابط عمومی قوی و فعال حضور داشته باشد تا جامعه مخاطب از این اقدامات مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات پتروشیمی، مجتبی شریفی را به عنوان سرپرست روابط عمومی این شرکت منصوب کر

وی ادامه داد: برقراری ارتباط قوی درون مجموعه و خارج از آن از دیگر مسئولیت‌های مهم روابط عمومی است که شرکت عملیات غیرصنعتی در این موضوع در دوران مسئولیت آقای شعبانلو تا حدود زیادی موفق بوده است.

آتش زمزم ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های مسعود شعبانلو رئیس پیشین روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی، برای وی در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که با ورود مجتبی شریفی به عنوان نیرویی جوان، سالم و آشنا به منطقه رویکردی تازه در این واحد ایجاد شود.

مجتبی شریفی متولد و ساکن ماهشهر است و  پیش از این معاون امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات پتروشیمی برعهده داشته است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11469کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11469/مجتبی-شریفی-سرپرست-روابط-عمومی-عملیات/کپی شد!