تب بالای کرونا ویروس در بندر امام خمینی/ شناسایی ۳ مورد ابتلا جدید

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۹ درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا ویروس در خوزستان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان به  ۶۹۴۶ نفر رسید.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: موارد جدید به تفکیک شهرستان‌ها شامل:

اهواز ۱۵۱ مورد
بستری  ۵۵ مورد، ۹۶ مورد قرنطینه خانگی

شوشتر ۱۱ مورد
بستری .  مورد، ۱۱ مورد قرنطینه خانگی

رامشیر ۶ مورد
بستری ۲ مورد، ۴ مورد قرنطینه خانگی

گتوند ۲مورد
بستری ۱ مورد، ۱ مورد قرنطینه خانگی

دزفول ۳۸مورد
بستری ۱۲ مورد، ۲۶ مورد قرنطینه خانگی

آبادان ۱۷ مورد
بستری ۵ مورد، ۱۲ مورد قرنطینه خانگی

خرمشهر ۱۵ مورد
بستری ۲ مورد، ۱۳ مورد قرنطینه خانگی

شادگان ۱۱ مورد
بستری ۱ مورد،  ۱۰ مورد قرنطینه خانگی

شوش ۵ مورد
بستری ۱ مورد، ۴ مورد قرنطینه خانگی

کارون ۱۰ مورد
بستری ۵  مورد،  ۵ مورد قرنطینه خانگی

حمیدیه ۲ مورد
بستری ۲ مورد، . مورد قرنطینه خانگی

رامهرمز ۴ مورد
بستری ۱ مورد، ۳ مورد قرنطینه خانگی

مسجد سلیمان ۲  مورد
بستری ۲ مورد، . مورد قرنطینه خانگی

باوی ۹  مورد
بستری ۴ مورد، ۵ مورد قرنطینه خانگی

دشت آزادگان ۸  مورد
بستری ۳ مورد، ۵ مورد قرنطینه خانگی

باغملک ۲ مورد
بستری ۰ مورد، ۲ مورد قرنطینه خانگی

هندیجان ۱ مورد
بستری ۰ مورد، ۱ مورد قرنطینه خانگی

بهبهان ۲ مورد
بستری ۱ مورد، ۱ مورد قرنطینه خانگی

اندیمشک ۶ مورد
بستری ۰ مورد، ۶ مورد قرنطینه خانگی

هویزه
بستری  ۰ مورد، ۱ مورد قرنطینه خانگی

ماهشهر۷ مورد
بستری ۳ مورد، ۴ مورد قرنطینه خانگی

بوده است.

احسان‌پور گفت: تاکنون ۳۶۰ نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا ویروس در خوزستان جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود‌: در حال حاضر ۸۵۳ بیمار مبتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های استان تحت مراقبت‌های درمانی هستند و خوشبختانه تا کنون ۵۷۳۳ نفر با بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

تب بالای کرونا ویروس در بندر امام خمینی 

طبق آمار رسمی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر مبتلا به کرونا ویروس در مناطق فاز۵، کوی شهید بهشتی و شهید دستغیب بندر امام خمینی(ره) شناسایی شد. تاکنون آمار نهایی مبتلایان به کرونا ویروس بندر امام خمینی ۵۴ مورد گزارش شده است.

با احتساب آخرین آمار اعلام شده، توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، کوی شهید دستغیب ۱۰ مورد، کوی اباذر و فاز۴ هر کدام ۸ مورد، کوی مقداد و شهید بهشتی هر کدام ۵ مورد، کوی شهید صباغان(کمپ B) و فاز۵ هر کدام ۴ مورد، کوی شهید صدوقی و شهید رجایی(فاز۳) هر کدام ۳ مورد، کوی شهید مطهری (بلوکی‌ها)، شهید مفتح(فاز۱) و مسکن مهر هر کدام یک مورد گزارش شده است. یک مورد بیمار در اهواز بستری شده که آدرس دقیق منطقه آن هنوز اطلاع‌رسانی نشده است.

سرعت در بیماریابی با گرفتن ۸۲ تست کرونا از بیماران و اطرافیان آنان

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در اطلاعیه‌ای روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۹ درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا ویروس در ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در شهرستان شناسایی شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ۴ نفر از این مبتلایان در بیمارستان تحت درمان هستند که دو نفر ساکن ناحیه صنعتی، یک نفر ساکن فاز۵ و یک نفر ساکن شهر چمران است.
۳ نفر از افراد شناسایی شده امروز از اطرافیان بیماران روزهای قبل و بیماران سرپایی هستند که در مراکز ۱۶ساعته غربالگری شده و با وجودی که فاقد علامت هستند نتایج تست آنها مثبت شده است، هر سه نفر ساکن شهر بندر امام خمینی (ره)هستند به آنها آموزش‌های لازم داده شده و در منزل قرنطینه خانگی شده‌اند.

در این اطلاعیه با اعلام اینکه در ۲۴ساعت گذشته از تعداد ۸۲ نفر افراد مرتبط با بیماران روزهای قبل تست کرنا گرفته شده است، عنوان شده است: به اطلاع شهروندان عزیز می‌رسانیم که همکاران ما از تمام اطرافیان بیماران مثبت شناسایی شده تست کرونا می‌گیرند تا با شناسایی ناقلان بی‌علامت مانع انتقال بیماری به دیگران شوند.

بی‌توجهی بعضی افراد به اصول خودمراقبتی و عدم رعایت نکات بهداشتی ضمن به خطر انداختن خود باعث تهدید سلامت اطرافیان و سایر شهروندان شده است.

در پایان از شهروندان درخواست می‌کنیم برای کمک به کادر درمانی و جلوگیری از افزایش بیماری کرونا از حضور غیرضروری در اماکن شلوغ خودداری نموده و در صورت خروج از منزل ضمن حفظ رعایت فاصله اجتماعی از وسایل حفاظت فردی استفاده کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11660کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11660/تب-بالای-کرونا-ویروس-در-بندر-امام-خمینی/کپی شد!