دستگیری ۱۴ نفر از عوامل وابسته به گروه‌های تکفیری در ماهشهر

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ماهشهر با کار اطلاعاتی ۱۴ نفر عامل وابسته به گروه های تکفیری و تجزیه طلبی را که در سطح شهرستان اقدام به تیراندازی به مقرهای انتظامی، بسیج، نصب پرچم جعلی الاحوازیون بر روی درب‌ها و دیوارهای شهر، پرچم‌گردانی و ارسال کلیپ آن ها به خارج از کشور می‌کردند، شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با هماهنگی مرجع قضایی، در چهار عملیات طراحی شده ۸ نفر از عاملان تیراندازی ها و ۶ نفر از عاملان نصب پرچم و پرچم‌گردانی را دستگیر کردند و از محل اختفاء متهمان ۵ دستگاه موتورسیکلت و تعداد ۱۲ دستگاه تلفن همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به بزه‌های ارتکابی اعتراف کرده و هر ۱۴ نفر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تاکنون ۹ نفر با قرار مناسب روانه زندان شده اند و مابقی درحال تحقیقات هستند.

https://biknews.ir/11728کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11728/دستگیری-۱۴-نفر-از-عوامل-وابسته-به-گروه/کپی شد!