اعضا جدید شورای مرکزی تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره)‌ معرفی شدند

حجت‌الاسلام مرتضی رستم‌بیگی در گفت‌وگو با خبر بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: شامگاه سه‌شنبه ۲۸ مرداد ماه ۹۹ جلسه مجمع عمومی و شورای مشورتی تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) با دعوت از برخی فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، برگزار شد.

وی افزود: تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) تشکلی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دارای ماهیت دینی، انقلابی، مردمی، غیر دولتی و غیرانتفاعی است و مجموعه‌ای گفتمانی است.

حجت‌الاسلام رستم‌بیگی درباره اساسنامه تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: ارکان تشکل جوانان انقلابی از شورای روحانیون، مجمع عمومی، ستاد مرکزی و شورای مرکزی، تشکیل شده است.

وی افزود: طبق اساسنامه تشکل جوانان انقلابی برای بهره‌گیری از نظرات نخبگان و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، هیات مشورتی در نظر گرفته است.

رستم‌بیگی در ادامه گفت: در این جلسه اساسنامه تشکل برای هیات مشورتی تبیین شده و به سوالات و انتقادها حاضران در جلسه نسبت به تشکل، پاسخ داده شد.

وی افزود: در این جلسه از افرادی که تمایل به همکاری با تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) به عنوان عضو مجمع عمومی بودند، ثبت‌نام به عمل آمد‌.

حجت‌الاسلام رستم‌بیگی تاکید کرد: فعالیت جوانان انقلابی با حضور، پشتیبانی و فعالیت مجمع عمومی و شورای مشورتی در حوزه‌های مختلف شهری، تقویت و افزایش پیدا می‌کند.

دبیرکل جوانان‌ انقلابی بندر امام خمینی(ره) درباره انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی عنوان‌ کردند: در پایان جلسه حسین خلفی و نادر آزادی‌نیا به عنوان اعضا اصلی و حبیب حسینی‌نیک به عنوان عضو علی‌البدل شواری مرکزی تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره)، انتخاب شدند.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) به شماره ثبت رسمی ۱۹۱ در سال ۹٨ به صورت رسمی با هدف ارتقای ارزش‌های اسلامی، فرهنگی و انقلابی در بین جوانان، شروع به فعالیت کرد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11922کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11922/اعضا-جدید-شورای-مرکزی-تشکل-جوانان-انقل/کپی شد!