آسمان خوزستان ابری می‌شود/ احتمال بارندگی تا اواسط هفته

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) به نقل از فارس : با وجود اینکه اواخر هفته گذشته ورود یک سامانه بارشی یک روزه را در سطح استان شاهد بودیم، در برخی از نقاط بارش‌های بسیار خوبی به ثبت رسید و سفید پوش شدن ارتفاعات شهرهای شمالی و شرقی استان را در پی داشت.

با این وجود، از روز گذشته ورود ابر به سطح برخی از مناطق استان از جمله نیمه شمالی استان آغاز شده و این در حالی است که در برخی از مناطق استان امروز شاهد افزایش ابر هستیم.

با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته برای روزهای آینده احتمال اینکه نخستین بارش زمستانی از امشب آغاز و تا اواسط و حتی اواخر هفته ادامه داشته باشد وجود دارد و در کنار خوشحالی همه مردم استان، کشاورزان که با چند ماه تاخیر اقدام به کشت محصولات خود کرده بودند جز خرسند‌ترین اقشار به حساب می‌آیند.

بارش مناسب هفته گذشته باعث شد با دو ماه تاخیر نسبت به سال گذشته کوه‌های شمال و شرق استان مانند کوه منگشت در شهرستان ایذه به عنوان یکی از بلند‌ترین کوه‌ها و قله‌های استان خوزستان زیر پوشش برف قرار بگیرد.

منطقه کوهستانی و روستاهای حاجی کمال بخش دهدز در شهرستان ایذه هم اکنون پوشیده از برف است و به یک محل تفریحی برای علاقه‌مندان به این نعمت الهی تبدیل شده است.

 

https://biknews.ir/2077کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2077/آسمان-خوزستان-ابری-می‌شود-احتمال-بار/کپی شد!