بیانیه بسیج دانشجویی در مصلای نماز جمعه بندرامام خمینی(ره) قرائت شد

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر در مصلای نماز جمعه بندرامام خمینی(ره) قرائت شد ، متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به روح پر فتوح امام راحل بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و سلام به ارواح طیبه شهدا به ویژه شهدای هسته ای و با آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای و همه خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی .

در روز هایی که باید بذر ۳ ساله برجام محصول می داد به یکباره شاهد فروپاشی این به اصطلاح دست آورد بودیم ، به راستی چه عاملی باعث شد تا امید و آرزو دولت تدبیر و امید به یکباره نقش بر آب شود، کار شکنی متعدد غربی ها در اجرای برجام با وجود اجرایی شدن همه ی تعهدات ایران ابهامات را پیرامون دروغی بودن ادعاهای طرف های غربی مبنی برتعامل و سازش را برطرف کرد . امروزه کشور ما متحمل خسارت های سنگین در حوزه اقتصادی ، اجتماعی حاصل از جو تو خالی پسا برجام شده است. و تنها نتیجه این جو روانی برابر فرمایش رهبری رسیدن به بصیرت در مواجه با سیاست بازی ها و عدم اطمینان به کشورهای غربی از جمله گرگ زخم خورده آمریکاست. امروزه در حالی تحریم های ۱۰ ساله جدید علیه ملت ایران تصویب می شود که دولت تدبیر و امید حل گره مشکلات اقتصادی مملکت را باز کردن قفل سیاست های خارجه با شاه کلید برد برد می داند . شاه کلیدی که هیچ گاه نتوانست قفل مشکلات اقتصادی کشورمان را باز کند . آنهایی که خواستار مذاکره و مصالحه با غرب بودند و راه حل مشکلات و نجات کشورمان را در دوستی با گرگ زخم خورده می دانستند امروز کجایند که نتیجه این دوستی را ببینند چرا دستگاه دیپلماسی کشورمان در مقابل تصویب تحریم های ۱۰ ساله داماتو اقدامی نمی کند ، همان هایی که شعار حل مشکلات را با مذاکره و سازش می دادند آیا توانستند یک وجب از خاک سوریه را آزاد کنند امروزه مقاومت با قدرت نظامی و روحیه استکبار ستیزی و کمک خدا حلب را آزاد نمود . آزادی حلب کلید شکست آمریکا و انگلیس و دیگر دشمنان منطقه است. با ورود به مسایل پس از انتخابات ۸۸ این نکته کاملا ثابت می شود که این فتنه برآیند همه فتنه هایی بود که پیش از پیروزی انقلاب و پس از پیروزی انقلاب با هدف کوبیدن یا انحراف در انقلاب اسلامی شکل گرفت . فتنه ۸۸ طرح از پیش تعیین شده غرب و مکمل برجام بود و از نشانه هایش این است که سناتور مک کین در کتاب اوباما خود در سال ۸۴ دقیقا به این جمله جنبش سبز اشاره می کند و میگوید در ایران نظام را با جنبش سبز منهدم میکنیم که به کمک پروردگار این فتنه هم سرکوب شد . امروزه غرب علاوه بر نقض برجام خواستار تعطیلی برنامه موشکی ایران است که حتما پس ازآن نوبت به حقوق بشر ، شورای نگهبان ، سپس ولایت فقیه و در نهایت قانون اساسی و حاکمیت اسلام خواهد بود.که نشان می دهد مصالحه با امریکا سودی ندارد و همچنان خواستار تزلزل از مواضع ما هستند در حالی که به هیچ مورد از تعهدات خود عمل نکردند و زمانی که ۱۳۰ میلیارد دلار از سرمایه ما مصادره کردند جان کری می گوید : ۳ میلیارد دلار از آن را بیشتر نمیدهیم .

این در حالی است دل خوش کنندگان به غرب در دانشگاه مشهد پا روی پرچم آمریکا نمیگذارند و میگویند امریکا قبله من است. این ها علنی مخالفت میکنند به فرموده حضرت آقا در خصوص جهاد علمی انشا الله ما دانشجویان و نیروهای ولایی و انقلابی با شجاعت و رشادت و ایمان اسلامی با پیشرفت های علمی کاری میکنیم که امریکا دنبال سوراخ موش بگردد .

دشمنان هیچ گاه نمی توانند قدرت نظامی و دستآورد های جوانان ما را کوچک بشمارند و خوب میدانند نقض برجام تبعات سختی به دنبال خواهد داشت . ای کاش دستگاه وزارت خارجه به جای بزرگنمایی برجام به دنبال احقاق حق ملت شریف بود . ملت شریف ایران بدانید با انجام فرمان های رهبری و یاری امام زمان (عج) مکر دشمنان بد عهد را رو میکنیم و مقابل دسیسه این شیطان بزرگ بایستیم.

والسلام

https://biknews.ir/2179کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2179/بیانیه-بسیج-دانشجویی-در-مصلای-نماز-جمع/کپی شد!