رشد ۳۷ درصدی صادرات فولاد از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره): معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طی نه ماهه نخست سال جاری ضمن بارگیری و صادرات یک میلیون و ۳۱۸ هزار تن محمولات فولادی از منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)، رشد ۳۷ درصدی در این زمینه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

مهندس گرایلو در تشریح دلایل رشد مطلوب بارگیری، به تمهـیدات ویژه از جمله واگذاری اسکله ی مناسب برای این نوع محمولات اشاره نمود.

وی در ادامه، بهبود وضعیت تجهیزاتی تأمین کنندگان تخلیه و بارگیری و ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای تبدیل نقاط ضعف به قوت توسط کارشناسان بندری این اداره کل را از جمله علل بهبود دهنده در افزایش سرعت بارگیری این محمولات در کنار افزایش تولید صنایع داخلی کشور برشمرد.

معاون دریایی و بندری اضافه نمود: برخورداری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) از زیر ساخت های مناسب و امکانات مساعد تخلیه و بارگیری انواع کالا و دسترسی به راه های مواصلاتی ریلی و جاده ای و نزدیکی به مراکز بزرگ جمعیتی و صنعتی از جمله مزیت هایی است که موجب تقویت حضور و تمایل صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری در این مجتمع بندری و صادرات تولیدات خود از این طریق شده است.

https://biknews.ir/2295کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2295/رشد-۳۷-درصدی-صادرات-فولاد-از-منطقه-ویژه/کپی شد!