امثال مرادی فر ها هرگز فریب پست و مقام دنیا را نخوردند/ معیشت مردم یک خرمشهر است

سردار اباذری | حاج حمید اباذری

سردار حاج حمید اباذری جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) در حسینیه ثارالله بندر امام خمینی(ره) مطرح کرد؛

امروز رزمنده دفاع مقدسی داریم که همه هشت سال را در جنگ بوده است و جانبازی هم دارد اما امروز از راه رفته خودش پشیمان است، عده ای با امام همراهی کردند اما با جانشین امام همراهی نکردند، در دفاع مقدس کار راحت را ما انجام دادیم یعنی جهاد اصغر بعد از جنگ تازه دنیا به ما رخ نشان داد.

 

وی افزود: افرادی را میشناسم که در دفاع مقدس جانانه جنگیدند اما بعد از آن در راه انقلاب کم آوردند چرب و شیرین روزگار برخی از افراد را گرفت، دسته ای در دفاع مقدس شهید شدند و خدا آنها را آمرزید دسته دیگری ماندند اما نتوانستند انقلاب را همراهی کنند گفتند جنگ تمام شده و به خانه هایمان برمی گردیم دسته دیگر روبروی انقلاب ایستادند امثال میر حسین موسوی و کروبی که بیشترین آسیب را به انقلاب وارد کردند اگر در زمان دفاع مقدس کشته یا شهید شده بودند چند خیابان به نامشان گذاشته می شد، امروز کجا هستند ؟

 

ایشان تصریح نمودند: دسته دیگری ایستادند بالش نرم را برخودشان حرام کردند سردار علی مرادی فر از جمله افرادی بود که ایستاد، علی مرادی فر دفاع از انقلاب را فقط در دفاع مقدس ندید دفاع را در همه عرصه ها برای خودش فرض گرفت، امثال مرادی فر ها هرگز فریب پست و مقام دنیا را نخوردند برخی از ما با پارچه ای که روی دوشمان گذاشتند و یا با پست و جایگاهی که به ما دادند آرمان هایمان فراموشمان شد اینها عزت نیست امثال سردار مرادی فر ها هرگز درجه سرداری را در زمان حیاتشان بر روی دوششان نگذاشتند اما بنده میدانستم بارها و بارها سردار است در آسمان، او به سرداری و جایگاهش عزت داد.

 

سردار اباذری با اشاره به دیدار هر ساله رهبر انقلاب در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) بیان داشت: بنده سال گذشته در دانشگاه افسری امام حسین(ع) حضرت آقا را امام مسلمین خطاب کردم، بعضی از دوستان گفتند ممکن است حضرت آقا ناراحت شوند اما گفتم بنده وظیفه دارم ایشان را امام مسلمین خطاب کنم.

 

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(ع) افزود: حضرت آقا فرمودند “خرمشهرها در پیش است” این یعنی چه؟ معنی دقیق این حرف این است که مردم بدانند خرمشهرهایی توسط دشمن فتح شده است و ما باید آن را پس بگیریم اما نه در میدان نظامی در عرصه های دیگر، خرمشهرهای فکرها فتح شده است در پیام نوروزی حضرت آقا یک غم احساس می شد ایشان در پیام نوروزی به دو مطلب مهم اشاره کردند یکی از مطالب مهم عزت ملی بود، انقلاب ما بسیار عظیم است امروز دو تفکر در جهان در حال پیشروی هستند یکی تفکر انقلاب اسلامی و دومی تفکر شیطانی لیبرال دموکراسی آمریکایی هاست امروز این دو تفکر در تقابل با یکدیگر هستند.

 

ایشان ادامه دادند: دشمنی با ما، نشان از عظمت ماست چرا با ما دشمنی می شود اگر ما کشور قوی نبودیم دشمنی هم نداشتیم، ما قوی هستیم این را دولت مردان ما باید میدانستند که ندانستند، قبل از برجام به مرزهای پیروزی رسیده بودیم که برجام به وسط میدان آمد دشمن متوجه شده بود که دیگر فشار جواب نمی دهد امروز بعد از سه سال همه متوجه شدند چه خبطی شد که با شیطان مذاکره کردیم.

 

سردار اباذری آرزوی غربی ها را دیدار حاج قاسم سلیمانی دانستند و تصریح نمودند: کشور ما عظیم است غربی ها آرزویشان است یک بار حاج قاسم سلیمانی ما را ببینند حاج قاسم سلیمانی خود را نوکر این ملت میداند غربی ها آرزویشان است حاج قاسم سلیمانی را ببینند این کشور اینقدر عظمت دارد.

 

وی در ادامه افزود: امنیت را بچه هایی آوردند که جانشان را فدا کردند صدو هشتادو هشت هزار جوان را تقدیم کردیم تا امنیت داشته باشیم امروز امنیت را هزاران کیلومتر از مرزهایمان فراتر برده ایم امن ترین کشور دنیا در دل آتش منطقه، در کشورهایی چون فرانسه و انگلیس که در قلب اروپا قرار گرفته اند نا امنی وجود دارد اما جمهوری اسلامی که در وسط آتش منطقه است امنیت وجود دارد اینها با مجاهدت امثال مرادی فرها به وجود آمد.

 

ایشان مذاکره با آمریکا را مذاکره با شیطان دانستند و با گلایه از مسئولین مطرح نمودند: دولتمردان ما آنگونه که باید پشت سر ولی فقیه نیستند بعضی اوقات فکر کردند کسی هستند چون نوکری یادشان رفت چون خدمت کردن یادشان رفت معیشت مردم یک خرمشهر است وضعیت اجتماعی مردم یک خرمشهر است که فتح شده است باید حمله کرد و بازپس گرفت راه حل را هم حضرت آقا فرمودند جهاد کبیر یعنی نه گفتن به دشمن قسم خورده مگر میشود بنشینید و با شیطان حرف بزنید آن هم با شیطانی که از ابتدای نهضت تا کنون سیصد هزار شهید را از شما گرفته است مگر میشود با این شیطان لبخند زد پس اشداء علی الکفار کجا رفت؟

https://biknews.ir/2763کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2763/امثال-مرادی-فر-ها-هرگز-فریب-پست-و-مقام-د/کپی شد!