فرزندان این دیار از مرگ نمی هراسند و شهادت در راه دفاع از اسلام و دفاع از حرم اهل بیت(ع) را افتخار می دانند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت الاسلام تابش ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ورود آزادگان به وطن اظهار داشت: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهمن اسلامی گرامی باد، برخی از این عزیزان تاکنون بازنگشته اند و سرنوشتشان نامعلوم است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) نمایندگان مجلس را به بررسی دقیق وزیران پیشنهادی کابینه توصیه کرد و گفت: رئیس جمهور کابینه را به مجلس معرفی کردند، امیدواریم کابینه ای تشکیل شود که مشکلات دولت یازدهم را نداشته باشد. تیم اقتصادی باید بتواند وعده هایی که رئیس در انتخابات به مردم را داد را عملی کند و به نصایح رهبری در باب مشکلات اقتصادی که در مراسم تنفیذ به رئیس جمهور توصیه کردند توجه جدی داشته باشد.

وی افزود: اولین وعده رئیس جمهور حل مشکل معیشت بود که امیدواریم در حل این مشکل در دولت دوازدهم بکوشند هرچند اکثریت وزرا تغییری نداشته اند اما امیدواریم بتوانند وعده های داده شده را تحقق ببخشند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) شهادت شهید محسن حججی را برگی دیگر از مکتب حضرت روح الله دانست و گفت: شهید محسن حججی را فرزندان بنی امیه همچون اجدادشان بیرحمانه سر بریدند، ملت قدرشناس ایران از شهید حججی استقبال کم نظیری داشتند.

وی در پایان افزود: به برکت مکتب حضرت سید الشهدا(ع) و قیام عاشورا فرزندان این دیار از مرگ نمی هراسند و شهادت در راه دفاع از اسلام و دفاع از حرم اهل بیت(ع) را افتخار می دانند.

https://biknews.ir/3134کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3134/فرزندان-این-دیار-از-مرگ-نمی-هراسند-و-شها/کپی شد!