استقلال شبکه بهداشت و درمان بندر امام خمینی(ره) ارتباطی با شهرستان شدن ندارد و باری را از دوش بندرماهشهر کم خواهد کرد

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر در گفتگو با خبر بندر امام خمینی(ره) مطرح کرد:
با پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی، نماینده، تیم مدیریت شبکه و همچنین استحقاق بندر امام خمینی(ره) که حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد، صلاح دانستیم خارج از مسائل جناحی و فراجناحی و سیاسی در جهت سلامت مردم، شبکه بهداشت و درمان بندر امام خمینی(ره) استقلال داشته باشد.

وی افزود: استقلال بهداشت و درمان غیر جناحی و غیر سیاسی است و ارتباطی با بحث شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) ندارد، بلکه باری را از دوش شبکه بهداشت بندرماهشهر کم خواهد کرد.

میرزایی با تشریح وضعیت شبکه گفت: در حال حاضر بیماران بندر امام خمینی(ره) به ماهشهر مراجعه می کنند و شرایط برای خدمات دهی بهینه بسیار سخت است، مردم خوب بندرماهشهر باید در این مورد کمک کنند و مردم بندر امام خمینی(ره) نیز این مسئله را بدون حاشیه و در آرامش به عنوان یک مطالبه مطرح کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان در خصوص زمان به نتیجه رسیدن این پیگیری گفت: با مکاتبه با رئیس دانشگاه و با توجه به فراهم بودن تقریبی زیرساخت ها امیدواریم قبل از پایان دوره نمایندگی مجلس آقای گلمرادی به نتیجه برسد.

میرزایی در بخش دیگری از گفتگو به ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی خیر ساز اشاره کرد و اظهار داشت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی توسط خیر ساخته خواهد شد امیدواریم قبل از آبان ماه تجهیز کارگاه پیمانکار انجام شود، با ساخت این بیمارستان نیاز مردم به خدمات تخصصی و خدمات سلامت مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش بینی ما بر این است که ساخت بیمارستان ۲ سال به طول خواهد انجامید و در صورت شروع عملیات عمرانی در آبان ماه امسال قاعدتا باید در سال ۹۸ به اتمام برسد.

میرزایی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که پرسید [آیا بیمارستان ۶۴ تختخوابی به دانشکده پزشکی تبدیل خواهد شد یا خیر] گفت: بعید میدانم بیمارستان به دانشکده تبدیل شود با توجه به اینکه از طریق سازمان سنجش در رشته های مختلف پزشکی و پرستاری در مقاطع کاردانی و کارشناسی مجوز را دریافت کرده ایم و در بهمن امسال یا مهرماه سال آینده در بندرماهشهر این رشته ها قابل پذیرش خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس بیمارستان راه زینب ۷۰ درصد پیشرفت پروژه ساخت را داشته است، در صورت در اختیار قرار دادن فضا خدمات تخصصی گوش و حلق و بینی و پوست و گرایش های دیگر را در بندر امام خمینی(ره) مستقر می کنیم.

 

میرزایی در پایان با اشاره به کاستی های موضوع سلامت در شهرستان گفت: از اصحاب رسانه و تمامی کسانی که با وجود مشکلات در حوزه سلامت ما را یاری می کنند تشکر می کنم و به عنوان کسی که سلامت را تحویل گرفته است تا این لحظه از مردم بندر امام خمینی(ره) عذرخواهی می کنم.

https://biknews.ir/3156کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3156/استقلال-شبکه-بهداشت-و-درمان-بندر-امام-خ/کپی شد!