محمد عبیاوی شهردار بندر امام خمینی(ره) شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، پیش از ظهر امروز جلسه رسمی تعیین شهردار بندر امام خمینی(ره) در محل سالن اجلاس شورای اسلامی شهر با حضور ۶ نفر از اعضا و خبرنگاران برگزار گردید.

حاضرین در جلسه آقایان عبیداوی، دورقی، کردزنگنه، بزاز، منصوری و فلاحی بودند و بهنام ادیبی تنها عضو غایب این جلسه مهم بود.

رای گیری با حضور شش نفر از اعضا و غیبت بهنام ادیبی آغاز گردید و در نهایت آقایان محمد عبیاوی ۵ رای و محمد علی فروتن زاد ۱ رای را کسب کردند.

به این ترتیب آقای محمد عبیاوی با ۵ رای به عنوان شهردار بندر امام خمینی(ره) توسط اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) انتخاب گردید.

همچنین بعد از رای گیری شهردار با توجه به انتخاب شهردار جدید رای گیری برای انتخاب سرپرست آغاز شد و در نتیجه آقای محمد علی فروتن زاد با ۶ رای قاطع به عنوان سرپرست شهرداری بندر امام خمینی(ره) انتخاب شد.

عبیداوی رئیس شورای شهربندر امام خمینی(ره) خطاب به سرپرست جدید شهرداری گفت: از افراط و تفریط پرهیز کنید شهرداری امانتی است که در اختیار شما قرار گرفته است از شما درخواست داریم برنامه های فرهنگی و عمرانی که معطل شده است را فعال کنید و پیشرفت شهر ادامه داشته باشد.

بزاز سخنگوی شورای شهر ضمن تبریک به سرپرست شهرداری اظهار داشت: بندر امام خمینی(ره) پس از سالها کش و قوس در مسیر آرامش قرار خواهد گرفت و امیدوارم با حضور آقای عبیاوی در بندر امام خمینی(ره) پیشرفت را شاهد باشیم توصیه من به آقای فروتن زاد این است، در مدت زمانی که سرپرستی شهرداری بندر امام خمینی(ره) را بر عهده دارند نباید یک لحظه کارها متوقف شود و خدمت رسانی ادامه داشته باشد و همچنین زمینه را برای شروع فعالیت شهردار جدید محیا کنند.

فروتن زاد سرپرست شهرداری بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: از اینکه شورای شهر به بنده اعتماد کردند و مسئولیت سنگین سرپرستی شهرداری بندر امام خمینی(ره) را برعهده بنده گذاشته اند تشکر می کنم، درب دفتر بنده به روی اصحاب رسانه باز است، تا زمانی که ارتباط با رسانه برقرار باشد اختلاف و نقاط خاکستری وجود نخواهد داشت، شهروندان لایق خدمت رسانی هستند برای سر زدن به مناطق محروم و کار کردن در کنار کارگر شهرداری هیچ ابایی ندارم و امیدوارم بتوانیم اعتماد شهروندان را نسبت به شهرداری بازگردانیم.

فروتن زاد افزود: از خدمات شهردار قبلی جناب آقای نصیری فر تشکر می کنم، اولویت اول بنده پرداخت حقوق عقب افتاده کارگران و کارمندان شهرداری است که برخی حدود چهار ماه حقوق دریافت نکرده اند و امیدوارم بتوانیم اعتماد شهروندان را به شهرداری برگردانیم./پایان

https://biknews.ir/3166کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3166/محمد-عبیاوی-شهردار-بندر-امام-خمینیره-ش/کپی شد!