تعقیب و تیراندازی ماموران انتظامی به سمت سارقان موتور سیکلت/پایگاه تشخیص هویت و انگشت نگاری در بندر امام خمینی(ره) استقرار یافت

سرهنگ جلیل زبیدی فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبر بندر امام خمینی(ره) مطرح کرد:

عصر روز چهارشنبه خودرو پراید با دو نفر سرنشین سارق موتور سیکلت در حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی می شوند و پس از تعقیب سارقین توسط ماموران انتظامی و تیراندازی به سمت خودرو، پراید متوقف می شود اما سرنشینان متواری می گردند.
وی افزود: مدارک خودرو و مقدار ۳ گرم شیشه کشف گردیده است، با توجه به پلاک و مدارک به دست آمده در اسرع وقت نسبت به دستگیری سارقان اقدام خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان در خصوص راه اندازی مرکز تشخیص هویت و انگشت نگاری در بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: به دلیل احساس نیاز و درخواست های مردمی پایگاه تشخیص هویت و انگشت نگاری به جهت ارائه خدمات در بندر امام خمینی(ره) استقرار یافت، امیدواریم بتوانیم پاسخگوی نیاز های مردم بندر امام خمینی(ره) باشیم.
زبیدی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که گفته بود “پزشکی قانونی یکی از نیازهای مردم بندر امام خمینی(ره) در حوزه خدمات انتظامی و قضایی است، آیا اقدامی در این مورد صورت گرفته است؟” پاسخ داد: بطور معمول پزشکی قانونی در هر شهرستان یک مرکز را دایر می کند اما با توجه به شرایط بندر امام خمینی(ره) پیگیری این موضوع باید از طریق پزشکی قانونی استان صورت بگیرد و در حوزه اختیارات نیروی انتظامی نیست.

https://biknews.ir/3204کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3204/تعقیب-و-تیراندازی-ماموران-انتظامی-به-س/کپی شد!