طنین مرگ بر آمریکا و الله اکبر در دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، صبح امروز دانشجویان٬ اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی(ره) با تجمع در محوطه دانشگاه و سردادن فریاد الله اکبر و مرگ بر آمریکا ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی٬ بعد از قرائت قطعنامه ای پنج بندی توهین های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی به ملت بزرگ ایران را محکوم کردند.

متن این قطعنامه پنج بندی به شرح ذیل است :
بسم الله الرحمن الرحیم
ما دانشجویان ٬ اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بندر امام خمینی(ره):

۱-کماکان آمریکا را دشمن دیرین بشریّت، تروریست‌پرور و عامل اصلی ناامنی در جهان دانسته و مراتب نفرت و انزجار قلبی خود از این ددمنشی و سیاست‌های خصمانه را اعلام می‌نماییم.

۲. سخنان سخیف، ابلهانه و مشمئز‌کننده ترامپ رئیس‌جمهور جاهل آمریکا بر علیه نظام مقدس دینی در ایران اسلامی را شدیداً محکوم و از مسئولین گرانقدر نظام، مقابله همه جانبه با ترفندهای ضدبشری شیطان بزرگ آمریکا را خواهانیم.

۳. عملکرد سردمداران کفرپیشه نظام سلطه و کینه‌توزی خصمانه مصداق اَتمِّ استکبار، شیطان بزرگ آمریکا اثبات‌کننده بی‌اعتمادی مطلق به دولتمردان آمریکایی دانسته و همگان را به پرهیز از دلخوشی و دل‌بستن به این دشمن شماره یک بشریّت دعوت می‌نماییم.

۴. با الهام از آموزه‌های مکتب انسان‌ساز اسلام و رهنمودهای حکیمانه رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه و امام المسلمین، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی همچنان از آزادیخواهان جهان خاصه مردم شریف سوریه، عراق، فلسطین، بحرین، میانمار و لیبی در برابر جنایات گروه‌های تروریستی مورد حمایت همه جانبه رژیم سفاک آمریکا و اشغالگران قدس شریف پشتیبانی خواهیم نمود.

۵. به‌عنوان وظیفه دینی و انقلابی حضور همیشگی در صحنه، دفاع تا پای جان از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبعیّت محض از مقتدای عظیم‌الشأن و رهبر گرانقدر عزیزتر از جانمان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ادام‌الله ظله علی رئوس المسلمین اعلام می‌نماییم.

 

 

https://biknews.ir/3311کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3311/طنین-مرگ-بر-آمریکا-و-الله-اکبر-در-دانشگا/کپی شد!