تشییع پیکر مرحوم اکبر افتخاری با حضور مسئولان و پیشکسوتان فوتبال برگزار شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از جی پلاس، مراسم تشییع پیکر اکبر افتخاری پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال صبح امروز (شنبه) در ورزشگاه شیرودی با حضور مسئولان و پیشکسوتان برگزار شد.

از افراد حاضر در این مراسم می‌توان به مهدی تاج، حسن روشن، اکبر کارگر جم، محمد نوری، اکبر عباسی ملکی، عبدالحمید احمدی، حجت الاسلام مالک، مهدی حاج محمد، حسین کلانی، میرشاد ماجدی، جعفر کاشانی، مهدی کشاورز، بهرام مشتاقی، جواد الله وردی، رضا گل محمدی، منصور رشیدی، علی جباری، سید رضا افتخاری، فرامرز ظلی، امیر طاهری، سعید فتاحی، سعید مراغه چیان، مهدی دادسر، غلامرضا فرزامی، مهدی مناجاتی و … اشاره کرد.

در این میان صحبت‌های همسر مرحوم اکبر افتخاری، باعث تحت تاثیر قرار گرفته شدن حاضران شد و بسیاری از حاضران وقتی همسر آن مرحوم شروع به صحبت کرد، شروع به گریه کردند.

سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در صحبت‌هایی که برای حاضران داشت، ضمن تسلیت بابت درگذشت اکبر افتخاری، گفت‌: مرحوم افتخاری از بازیکنان با تکنیک و فنی دوران خودش بود، متاسفانه شرایط کشور باعث شد تا کم‌تر دیده شود. او مظلومانه رفت. متاسفانه استقلال بحران‌های بزرگ مالی دارد و باعث شده ما شرمنده همه پیشکسوتان باشیم و متاسفانه نتوانستیم آن طور که باید و شاید در خدمت این عزیزان باشیم. با این حال تلاش‌مان را خواهیم کرد تا از شرمندگی آنان در بیاییم. هر کاری هم که از دست‌مان بر آید برای خانواده‌ مرحوم اکبر افتخاری انجام خواهیم داد.

https://biknews.ir/3377کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3377/تشییع-پیکر-مرحوم-اکبر-افتخاری-با-حضور-م/کپی شد!