همایش خودروهای لوکس و کلاسیک در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

شاملو مسئول هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی بندر امام خمینی(ره) در گفتگو با خبر بندر امام خمینی(ره) مطرح کرد:
همایش خودروهای لوکس و کلاسیک با شرکت بیش از ۱۵۰ خودرو به مناسبت هفته بصیرت و روز پتروشیمی برای نخستین بار در سطح شهرستان در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

وی افزود: همایش در دو کلاس لوکس و کلاسیک برگزار شد که کلاس لوکس شامل خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی و کلاسیک شامل خودروهای با عمر بیش از ۴۰ سال است.

شاملو با اشاره به حضور بهترین خودروهای استان خوزستان تصریح کرد: در مجموع ۱۵۵ خودرو شامل ۱۰۰ خودرو لوکس و ۵۵ خودرو کلاسیک از شهرهای بندر امام خمینی(ره)، اهواز، آبادان، خرمشهر، بهبهان، امیدیه، ماهشهر، اندیمشک و دزفول در همایش حضور داشتند.

عبدالله میرشاملو افزود: نمایش های دریفت با حضور و نظارت شهاب پیشانی دار قهرمان مسابقات دریفت کشور و عضو تیم ملی این رشته و همچنین محمد امین نظارت از قهرمانان استان خوزستان برگزار شد.

وی در پایان از حامیان این همایش تشکر و تاکید کرد: از شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و روابط عمومی شهرداری بندر امام خمینی(ره) بابت پیگیری و حمایت و همچنین از نمایندگان مدیران خودرو بندر امام خمینی(ره) و ماهشهر که حامی مالی بودند و هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان خوزستان تشکر می کنم.

https://biknews.ir/3518کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3518/همایش-خودروهای-لوکس-و-کلاسیک-در-بندر-ام/کپی شد!