جاعل حرفه ای کارت های بانکی در ماهشهر دستگیر شد

حیدر عباس‌زاده روز دوشنبه اظهار داشت: در پی برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی جاعل حرفه ای کارت های بانکی را که با شگردی خاص موفق شده بود حساب بانکی تعداد زیادی از شهروندان را خالی کند، دستگیر و از مخفیگاه وی یک دستگاه اسکیمر (دستگاه جعل کارت های بانکی)، یک عدد لپ تاپ و مبلغ ۴۳ میلیون ریال وجه نقد کشف کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه متهم مذکور پس از جعل کارت های مالباختگان اقدام به خرید اینترنتی و جابجایی وجوه نقد به حساب شخصی افراد می کرده، گفت: در این خصوص تعداد ۳۸۴ کارت عابر بانک خام و درمجموع مبلغ ۶۶۰ میلیون ریال که از حساب مالباختگان برداشت شده بود کشف شد.
عباس‌زاده اظهارکرد: اعلام رمز کارت به فروشنده اشتباه است چرا که اگر دستگاه اسکمیری روی دستگاه خودپرداز نصب شده باشد، کلاهبرداران با دریافت رمز بانکی شما به راحتی می‌توانند حساب بانکی شما را خالی کنند.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در این رابطه تعداد ۴۶ شاکی شناسایی شده، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir قسمت ثبت گزارشات مردمی به پلیس اعلام کنند.
https://biknews.ir/4541کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4541/جاعل-حرفه-ای-کارت-های-بانکی-در-ماهشهر-دس/کپی شد!