نیروهای انسانی فعال در بنادر قلب تپنده زنجیره ی حمل و نقل هستند

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) به منظور گرامیداشت روز کارگر و با حضور امام جمعه، بخشدار، رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهر بندرامام خمینی(ره) و جمعی از اعضای شورای اداری این اداره کل، از ۷۵ کارگر و کارفرمای برگزیده در مجتمع بندری امام خمینی(ره)به پاس تلاش در انجام شایسته امور محوله، تعامل سازنده با ذینفعان و مشارکت در تحقق اهداف سازمانی تقدیر گردید.

درجریان این مراسم مهندس عادل دریس طی سخنانی با اشاره به اهمیت فعالیت در بنادر به مثابه ی یکی از حلقه های طلایی در زنجیره حمل و نقل و آثار و ابعاد مهم و جهانی  فعالیت در آن،  اظهار داشت: موتور محرکه ی  تجارت،  زنجیره ی حمل و نقل است و نیروهای تلاشگر در این زنجیره در واقع  قلب تپنده ی آن هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در توصیف نوع فعالیت های جاری در  این مجتمع بندری که بالغ بر ۱۰ هزار نفر در آن فعالیت دارند، آن را فعالیتی تخصصی و پر ریسک توصیف نموده و افزود: متناسب با تحولات جهانی و پیشرفت تجهیزات و اداوات تخصصی تخلیه و بارگیری، نیروهای انسانی فعال در آن نیز می باید برای ارتقاء و به روز آوری دانش حرفه ای خود و نحوه کار کردن با این تجهیزات ، خود را ارتقاء دهند که این مهم فقط در پرتوی تعامل سازنده بین کارگر و کارفرما  محقق می شود و در اثر این دانش افزایی، ارتقای کارایی و راندمان کاری، همگی از جمله خود کارگران تلاشگر از مزایای آن بهره مند می شوند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) همچنین در ادامه افرود:  ایجاد شور و نشاط در جامعه بندری را یکی عوامل موثر درکاهش فشارها و سختی های ناشی از فعالیت در محیط کاری است که می توان با صرف هزینه های اندک و با مشارکت مدیران و کارفرمایان در راه اندازی تیم ها و دسته جات ورزشی فراهم گردد.

وی ضمن تقدیر از تلاش و هم افزایی سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی در این مجتمع بزرگ بندری  اظهار داشت: با ایجاد فرصت هایی برای اشتغال و رونق اقتصادی که  تأمین معاش و رونق زندگی کارگران را در پی دارد، برکات و ثمرات آن نیز  شامل همه ی آحاد جامعه و موجب  رونق و رفاه همگانی می گردد.

در ادامه ی این آیین نیز معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با تشریح عملکرد واحد کار و خدمات این اداره کل،  تلاش های این اداره کل را برای صیانت از حقوق کارگران و تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما با اجرا و پیاده سازی الزامات قانونی تبیین نمود.

در ادامه ی این مراسم  ضمن معرفی تلاشگران برگزیده در بخش های نیروهای کارگر خانواده شهید، شرکت های فعال بخش خصوصی، کارفرمایان و سرمایه گذاران و نیروهای کارگری این اداره کل، از خدمات و زحمات  هریک از آنان در حوزه های فعالیت مختلف با اهدای لوح سپاس و شاخه گل تقدیر به عمل آمد.

https://biknews.ir/4545کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4545/نیروهای-انسانی-فعال-در-بنادر-قلب-تپنده/کپی شد!