بارگیری ۲۸۳ کشتی نفتکش در بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی مدت مذکور ۲۸۳ فروند کشتی تانکر نفتی اقیانوس پیما برای بارگیری و تخلیه انواع فرآرده های نفتی ترانزیتی، صادارتی و وارداتی به پایانه نفتی بندر امام خمینی(ره) وارد شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد رشد داشته است.

امین موسی پور در ادامه افزود: پایانه نفتی مجتمع بندری  امام خمینی(ره)  با فراهم نمودن شرایط لازم در بخش زیر ساخت ها و رو ساخت با هدف ارائه خدمات مطلوب بر پایه استانداردهای لازم در بخش ایمنی و عملیاتی، از قابلیت های لازم برای جذب ترافیک کشتی های حامل مواد  نفتی به بندر برخوردار بوده است و موفق به ارائه خدمات مطلوب این نوع شناورها و جلب رضایت  صاحبان کالا  شده است.

یادآور می شود از این مجتمع بزرگ بندری از دو  اسکله اختصاصی برای پذیرش کشتی های حامل مواد نفتی و تجهیزات و ادوات پیشرفته برای انجام عملیاتی تخلیه و بارگیری نفتی با استانداردهای جهانی برخوردار است.

https://biknews.ir/4671کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4671/بارگیری-283-کشتی-نفتکش-در-بندر-امام-خمینی/کپی شد!