کارگران پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) خواستار حل مشکلات صنفی خود شدند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از ایرنا، پاسخگو بودن مسئولان و اکتفا نکردن آنها به وعده‌های بدون عمل و همچنین پرداخت مزایا از جمله سختی کار و حق بدی آب و هوا از دیگر خواسته‌های کارگران بود.
این تجمع که تا حدود ساعت ۱۴ ادامه داشت با حضور نمایندگانی از مدیریت شرکت در بین کارگران به پایان رسید، بعد از تجمع نیز جلسه ای بین نماینده کارگران معترض و مدیریت شرکت برگزار شد، که پس از بررسی مشکلات کارگری برای رفع آنها به توافق نسبی رسیدند.
پس از پایان جلسه نیز، کارگران معترض به کار برگشتند و به فعالیت خود ادامه دادند.
رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: تعدادی از کارگران از شرکت های زیرمجموعه پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) به مشکلات صنفی از قبیل پرداخت نشدن مزایای قانونی خود اعتراض داشتند و درخواست خود را به گوش مسئولان شرکت رساندند.
حمیدرضا رستگار ادامه داد: مشکلات قشر کارگر همواره از دغدغه‌های مدیران شرکت بوده و مسلما همت ویژه‌ای برای رسیدگی به خواسته‌های آنها می‌شود.
وی افزود: پس از پایان تجمع جلسه ای با حضور نماینده کارگران معترض و مدیران شرکت برگزار شد و در این جلسه خواسته‌های آنها بررسی و مطرح شد که در پایان جلسه توافق نسبی برای حل مشکلات بدست آمد.
لازم به ذکر است بهمن و اسفندماه تجمع‌های کارگری گسترده‌ای را در اعتراض به وجود تبعیض در حقوق و مزایای کارکنان پیمانکاری، قراردادی و رسمی در سطح شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شاهد بودیم، که با اعلام مسئولین شرکت ملی صنایع پتروشیمی مقرر شد، طرح طبقه‌بندی مشاغل و یکسان‌سازی حقوق و مزایا از اول مردادماه اجرا شود، اما بعد از گذشت ۲ روز از زمان اعلام شده، در این مورد نتیجه‌ای حاصل نشده است.

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/5422کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5422/کارگران-پتروشیمی-بندرامام-خواستارحل/کپی شد!