اعتراض کارگران پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) به ترازبندی طرح طبقه‌بندی مشاغل

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، صبح امروز ۱۵۰ کارگر پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) برای سومین روز متوالی در محل کار خود نسبت به ترازبندی طرح طبقه بندی مشاغل و عدم اجرای بعضی از مصوبات مجلس اعتراض کردند.

یکی از کارگران معترض در این خصوص اظهار داشت: بعضی از مصوبات سال گذشته مجلس که به سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هم ابلاغ شده بودند تا کنون با گذشت یک سال برای ما اعمال نشده و مدیران از اعمال آن سر باز زده‌اند.

وی افزود: فوق العاده بدی آب و هوا به میزان ۲۵ درصد، فوق العاده محرومیت از تسهیلات زندگی به میزان ۲۵ درصد و فوق‌العاده صعوبت شرایط محل زندگی به میزان ۳۰ درصد است که باید سال گذشته به حقوق ما افزود می‌شد و تاکنون خبری از این وضعیت‌ها نیست.

این کارگر خاطرنشان کرد: ترازبندی طرح طبقه‌بندی مشاغل ناعادلانه بوده و درخواست بررسی مجدد ترازبندی را داریم.

محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر در این رابطه اظهار داشت: پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) صبح امروز ترازبندی طرح طبقه بندی مشاغل را آغاز کرده و کارگران پتروشیمی خود را با توجه به وضعیت آنها ترازبندی کرده است.

وی افزود: مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) و اداره کار منطقه ویژه در حال بررسی این امر بوده و در حال حاضر کارگران که از کار خود دست کشیده بودند به‌کار خود تا اعلام نتایج بررسی برگشتند.

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: باید دید این اعتراض چقدر قانونی بوده و آیا در تراز بندی این کارگران اجحاف شده است یا خیر، اگر اداره کار منطقه ویژه اعلام کند که ترازبندی کارگران پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) قانونی بوده کارگران معترض باید این مسئله را بپذیرند.

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/5457کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5457/اعتراض-کارگران-پتروشیمی-بندرامام-خمي/کپی شد!