کارگران شهرداری بندر امام خمینی(ره) در فشار معیشتی هستند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام محمد تابش در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر بندر امام خمینی(ره)، با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: یکی از مشکلات اقتصادی امروز، بی‌تقوایی برخی مسئولان است.

وی افزود: برخی پای خود را روی حق گذاشته‌اند، قوانین جمهوری اسلامی را نادیده گرفتند، باند بازی، رشوه‌خواری و امتیاز طلبی کرده‌اند و موجب گرفتار شدن جامعه اسلامی شده‌اند. این مسئولان قبل از اینکه راه حل اقتصادی بدهند باید توبه کنند و از محضر ملت عذرخواهی کنند.

تابش با بیان اینکه کارگران شهرداری بندر امام خمینی(ره) چندین ماه حقوق عقب افتاده دارند و در رنج و سختی هستند، عنوان کرد: هر چقدر پیگیری می‌کنیم شورای شهر و شهرداری بندر امام خمینی(ره) پاسخ می‌دهند در تلاش هستند حق و حقوق کارگران را پرداخت کنند، اما این پاسخ قانع کننده نیست این کارگران دو تا سه سال است حقوق عقب افتاده دارند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره)، افزود: استدعا می‌کنیم اگر شهرداری و شورای شهر تلاش می کنند باید تلاش جدی داشته باشند از نماینده مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنم مساعدت بیشتری داشته باشند؛ کارگران واقعا در فشار معیشتی قرار دارند، می‌گویند حقوق این ماه را پرداخت می‌کنند اما کارگری که چند ماه حقوق عقب افتاده طلب دارد یک ماه حقوق کافی نیست و همان یک ماه را باید برای قرض‌هایی که انجام داده است پرداخت کند.

وی در پایان گفت: انتظار داریم این روند قطع شود و این مسئله حل شود، تاریخ مشخصی را برای حل این مشکل مشخص کنید، نمی‌شود به کارگری که دچار مشکل معیشتی شده است بگویید دو سال صبر کن.

https://biknews.ir/5780کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5780/کارگران-شهرداری-بندر-امام-خمینیره-در-ف/کپی شد!