بارگیری یک فروند کشتی نفتی از طریق دو سایت در پایانه نفتی بندرامام‌خمینی(ره)

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، ایرج مدیری در تشریح این عملیات از افزایش دو برابری نرخ سرعت بارگیری و به تبع آن افزایش سرعت عملیات، کاهش قابل توجه مدت زمان خدمات‌دهی، کاهش مدت زمان اشغال اسکله، کاهش ترافیک کشتی‌های ورودی، افزایش رضایت‌مندی مشتریان و افزایش توان در جذب ترافیک کالا به بندر به ویژه در بخش فرآورده‌های نفتی را از جمله مزیت‌های حاصل از آن برشمرد.

مدیری در ادامه افزود: این عملیات با تلاش نیروی‌های توانمند و متخصص در کریدور مشترک اسکله‌های نفتی مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره)، تحت مدیریت شرکت‌های بخش خصوصی از طریق اتصال دو بازوی بارگیری(loading arm) از دو سایت نفتی با نرخ سرعت بارگیری ۱۰۳۵ متریک تن بر ساعت به کشتی صورت پذیرفت.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای این مجتمع بندری در بخش فعالیت‌های ترانزیتی به‌ویژه پایانه‌های نفتی و همجواری با کشور عراق و استقبال روز افزون بخش خصوصی برای مشارکت در طرح های زیرساختی اظهار کرد: امیدواریم علاوه بر بخش کالاهای فله‌ی خشک، در بخش مواد نفتی نیز بتوانیم رتبه نخست مرز ترانزیتی را به خود اختصاص دهیم.

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/5847کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5847/بارگیری-یک-فروند-کشتی-نفتی-از-طریق-دو-سا/کپی شد!