شورایی که شفاف نیست!

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره)، روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری گزارش‌ کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر بندر امام خمینی(ره) را بدون خروجی و ارائه گزارش و فقط با انتشار عکس اعضای شورا و مسئولین شهری منتشر می‌کند و از جزئیات جلسات چیزی منتشر نمی‌شود.
مردم از منتخبین خود انتظار دارند عملکرد خود را به‌ صورت شفاف بعد از جلسات کمیسیون و جلسات رسمی جهت تنویر افکار عمومی انتشار دهند تا مشخص شود مصوبات کمیسیون چیست و تا چه اندازه محقق می شود.
پیش از این رئیس شورای شهر از علنی بودن تمامی جلسات این شورا خبر داده بود اما هیچگونه اطلاع‌رسانی در خصوص زمان جلسات به خبرنگاران اعلام نمی شود و پس از جلسات چند عکس در فضای مجازی منتشر می شود!
بیش از یکسال از عمر شورا می‌گذرد و تنها ۳ یا ۴ جلسه علنی و یا پرسش و پاسخ برای عموم شهروندان در صحن شورای شهر برگزار شده است.
علاوه بر آن هنوز گزارش شفافی از وضعیت بدهی مالی شهرداری منتشر نشده است و مشخص نیست تکلیف بدهی سنگین شهرداری بندر امام خمینی(ره) به کجا ختم شد.
روابط عمومی پیشانی هر مجموعه محسوب می‌شود و یکی از وظایف ذاتی آن ارتباط با رسانه‌ها و شهروندان است، مردم حق دارند بدانند افرادی که انتخاب کرده‌اند چه تصمیمی برایشان می‌گیرند.
اعضای شورای پنجم در ابتدای شروع به فعالیت نام این شورا را “شورای شیشه‌ای” عنوان کردند، اما ظاهرا این شورا فقط ویترین شیشه‌ای با چند عکس دارد و مشخص نیست در پس ویترین چه می‌گذرد و برای مردم چه آشی پخته می‌شود.
انتهای پیام/*

https://biknews.ir/6044کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6044/شورایی-که-شفاف-نیست/کپی شد!