امروز ‌به قاسم سلیمانی‌ها و مهدی باکری‌های اقتصادی نیاز داریم

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، حسن عباسی در همایش عماریون که در مهدیه اعظم تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمن گفته بود نمی‌گذاریم جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیرد اظهار داشت: این در حالی ‌است که از مشکلات با تدابیر و همراهی مردم عبور کردیم و جوانان ما برای افق ۵۰ الی ۱۰۰ سال آینده جمهوری اسلامی برنامه  ریزی می‌کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر خود جمهوری اسلامی، تفکر انقلاب اسلامی هم تکثیر شده است، گفت: ‌نمونه آن اکنون جبهه مقاومت است و در برابر ظلم و استکبار ایستادگی می‌کند.

رئیس اندیشکده تحقیقات استراتژیک یقین تصریح کرد: دشمنان اگر به انقلاب اسلامی هم صدمه‌ای بزنند، انقلاب‌هایِ تکثیر شده، بهتر هدف انقلابی و اسلامی را دنبال خواهند کرد.

وی با بیان اینکه با کارنامه ۴۰ ساله و با تمام فراز و فرود باید برای دهه پنجم برنامه ریزی کنیم ابراز داشت: در تمام این ۴ دهه از انقلاب اسلامی، دشمنان هیچ توطئه‌ای نمانده که انجام نداده‌ باشند و هر سال از این انقلاب، ۴۰ سال است که مدعی هستند، براندازی می‌کنند.

عباسی با تاکید بر اینکه “انقلاب اسلامی برای صدور نیاز به ویزا و اجازه ندارد” گفت: جوانانی داریم که برای دفاع از بلاد اسلامی از سوریه تا عراق، از کسی اجازه نمی‌گیرند.

وی در ادامه، دهه اول انقلاب را دهه نفی برای نه شرقی و نه غربی و دهه دوم را دهه حیرت بود در مورد سنت و مدرنیسم دانست و گفت: دهه سوم انقلاب اسلامی دهه تفکیک بود و دهه چهارم دهه مقصد بود برای ولایت الله یا ولایت طاغوت که دهه آینده و دهه پنجم، دهه بحث بر روی حکومت الله یا حکومت هوای نفس است و باید آگاهانه با آن مواجه شویم.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه بسیجی “سیاسی” دهه ۵۰، بسیجی “نظامی” دهه ۶۰، بسیجی “فرهنگی” دهه ۷۰، بسیجی “مبارزات علمی و فکری در کف دانشگاه‌ها” برای مقابله با شبهه‌افکنی زیاد دهه ۸۰ به بسیجی “اجتماعی و محرومیت‌زدایی” دهه ۹۰ تبدیل شده است گفت: با هشدارهای مقام معظم رهبری، دهه پیش رو، بسیج “اقتصادی” باید سرلوحه برنامه‌ها برای رفع مشکلات کشور باشد.

وی اضافه کرد: ما امروز به قاسم سلیمانی‌ها و مهدی باکری‌های اقتصادی نیاز داریم تا ایران را از سلطه دلار نجات دهیم و اقتصاد ایران را نجات دهیم.

حسن عباسی با اشاره به اینکه امروزه دلار فاسد غربی به عنوان خونی در بدنه اقتصاد جهان است، تصریح کرد: قبل از اتفاقات اخیر، مقام معظم رهبری تاکید کرده بود که باید دلار را از معاملات کنار بگذارید، اما امروز دنیا به این نتیجه رسیده که باید دلار را کنار بگذارند و با پول ملی کشورها داد و ستد کنند.

وی افزود: باید ریال ما مانند موشک بالستیک بدرخشد و از تمام ظرفیت‌ها برای بسیج اقتصادی و سیاسی و… استفاده کنیم.

‌عباسی‌افزود: با بدهی ۲۱ تریلیون دلاری آمریکا از مجموع ۶۷ تریلیون دلار جهان، فروپاشی آمریکا زودتر از ۲۵ سال وعده داده شده برای فروپاشی اسرائیل محقق می‌شود.

رئیس اندیشکده تحقیقات استراتژیک یقین، در پایان از برنامه‌ریزی برای تشکیل باشگاه جنبش تحریمی‌ها خبر داد و افزود: اتحاد این کشورها هژمونی آمریکا را خواهد شکست.

حسن عباسی، راه حل نجات اقتصاد را سیاست درب‌های بسته عنوان کرد و گفت: باید تجارت داخلی مانند تجربه چین و… برای رونق اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

https://biknews.ir/6303کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6303/امروز-‌به-قاسم-سلیمانی‌ها-و-مهدی-باکر/کپی شد!