معاونان و مدیران ارشد شهرداری بندرامام‌خمینی(ره) استعفا دادند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، توفیق مقدم در این خصوص اظهار داشت: روز گذشته جلسه‌ای توسط معاونان و اکثر مدیران ارشد شهرداری بندر امام خمینی(ره) برگزار شد که در این جلسه، معاونان و اکثر مدیران شهری استعفای دست جمعی را تقدیم معاونت اداری‌مالی شهرداری بندر امام خمینی(ره) کردند.

وی افزود: در این جلسه معاونان و مدیران ارشد شهرداری بندر امام خمینی(ره) به بیان مشکلات شهرداری و شهردار بندر امام خمینی(ره )پرداختند.

بیشتر بخوانید:

دومینوی بی‌قانونی مسئولان در بندر امام‌خمینی(ره)

طرح سوال از شهردار بندر امام خمینی(ره) کلید خورد

جلسه بررسی صلاحیت شهردار بندر امام(ره) لغو شد

مطالبات نافرجام کارگران خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی(ره)

معاون شهردار بندر امام خمینی(ره) درباره موضوع جلسه بیان داشت: در این جلسه موضوعاتی نظیر مطالبات کارگری و کاهش درآمد کارگران، عدم جذب درآمد توسط شهرداری، عدم کلید خوردن هر‌گونه پروژه عمرانی در شهر، شهردار بندر امام خمینی(ره) با وجود گذشت نزدیک به ۲ سال از سمت خود، هیچگونه طرح و برنامه‌ای نداشته و اجرا نکرده و نباید منتظر تحول جدیدتری در شهر باشیم.

مقدم درباره اینکه آیا این استعفا دست‌جمعی ربطی به اختلافات شورای شهر درباره شهردار دارد؛ عنوان کرد: استعفای دست جمعی معاونان و اکثر مدیران ارشد شهرداری بندر امام خمینی(ره)، ارتباطی به شورای شهر بندر امام خمینی(ره) ‌و اختلاف آن‌ها ندارد و همکاران فقط به خاطر مشکلات موجود در شهرداری که قابل انکار هم نیست، تصمیم به استعفا گرفتند.

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/6391کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6391/معاونان-و-مدیران-ارشد-شهرداری-بندراما/کپی شد!