عوامل حمله مسلحانه به گشت ‌انتظامی در بندر امام خمینی(ره) شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی حادثه تروریستی منجر به شهادت دو تن از ماموران کلانتری ۱۳ بخش بندر امام خمینی(ره) پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان خوزستان با تلاش‌های اطلاعاتی و عنایت خداوند متعال کمتر از یک هفته موفق شدند تعداد ۹ نفر عاملان اصلی و مرتبط این حادثه را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان موفق شدند ۲ قبضه اسلحه جنگی به‌کار رفته و خودرویی که در عملیات تروریستی مورد استفاده قرار گرفته بود را شناسایی و کشف کنند.

وی گفت: در تحقیقات تکمیلی از متهمان اصلی و مرتبطین اعتراف کردند در سال جاری آنها به چند مقر نظامی و انتظامی در سطح استان تعرضاتی داشتند که تحقیقات تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) شهید سرباز وظیفه محمد‌رضا رفیعی‌نسب و شهید ستوان‌ یکم الله‌نظر صفری بامداد شنبه در حال گشت‌زنی و تامین امنیت بودند که به صورت ناجوانمردانه توسط افراد ناشناس در چهارراه معلم بلوار امام خامنه‌ای بندر امام خمینی(ره) به رگبار بسته شدند و به فیض شهادت رسیدند.

همچنین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفته بود که یک گروه تروریستی و تجزیه‌طلب «حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز» مسئولیت حمله مسلحانه به خودروی نیروی انتظامی در بندر امام خمینی(ره) شهرستان بندر ماهشهر را به‌عهده گرفته است.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت «محمدرضا رفیعی نسب» که در حادثه تروریستی بندر امام به درجه شهادت نائل آمد، پس از تشییع در میان مردم ولایتمدار بندر امام خمینی(ره) به دست مردم شهید پرور رامشیر در روستای عبدلیه این شهرستان خاکسپاری شد.

https://biknews.ir/6997کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6997/عوامل-حمله-مسلحانه-به-گشت-‌انتظامی-در/کپی شد!