اشد مجازات باید برای توزیع کنندگان مواد مخدر اجرا شود/به مسؤولان تنظیم بازار هشدار می‌دهم بازار را کنترل کنند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد تابش در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندر امام خمینی(ره) با اشاره به وضعیت نابسامان کنترل بازار اظهار کرد: مجددا نسبت به کنترل و نظارت بر بازار توصیه می‌کنم همه می‌دانیم در خوزستان و مرکز استان نیز آشفتگی در بازار وجود دارد اما باید با راهکارهایی مقداری از دغدغه مردم را کاهش داد.

وی افزود: از مردم تقاضا می‌کنم در هر نقطه‌ای اقدامات نسنجیده‌ای صورت می‌گیرد حتما اطلاع دهند، به مسؤولان تنظیم بازار هشدار می‌دهم بازار را کنترل کنند و جلوی احتکار کالا را بگیرند، اجازه ندهید اجناس در انبارها دپو شود.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: سعی کنید عدالت در توزیع کالاهایی همچون گوشت رعایت شود و اگر مشاهده کنم تخلفاتی در توزیع صورت می‌گیرد ناچارا به مردم اعلام می‌کنم، مسوولان امر بیشتر از قبل دقت کنند و اجازه ندهند حق مردم ضایع شود.

تابش با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن، عترت و نماز در بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: جشنواره قرآن، عترت و نماز توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود که اقدام بسیار شایسته‌ای است و خوشبختانه با استقبال خوبی توسط دانش آموزان روبرو شده است، از خانواده دانش آموزان درخواست می‌کنم فرزاندان خود را که علاقمند به شرکت در این جشنواره قرآنی هستند را تشویق کنند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با اشاره به خطرات بی‌شمار توزیع و مصرف مواد مخدر برای جوانان و خانواده‌ها تاکید کرد: بین مصرف‌کننده و توزیع‌کننده مواد مخدر باید فرق قائل شد، قطعا اشد مجازات باید برای توزیع کنند مواد مخدر اجرا شود و این مطالبه جدی را از نیروی انتظامی و قوه قضائیه خواستار هستیم، کوچکترین ترحمی نباید برای توزیع کننده مواد مخدر قائل شد.

وی افزود: در چهل سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد با این بلای خانمان‌سوز مبارزه صورت گرفته است، توزیع کنندگان مواد مخدر آگاهانه در بنیان خانواده‌ها فساد و اخلال ایجاد می‌کنند، این ها مفسد فی‌الارض هستند افراد سودجود و منحرفی هستند که قوه قضائیه باید با حساسیت بیشتری موضوع توزیع مواد مخدر را پیگیری کند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه دیدار اخیر رئیس جمهور سوریه و رهبر انقلاب در تهران یک پیروزی بزرگ برای محور مقاومت بود، عنوان کرد: دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه با مقام معظم رهبری سیلی بسیار سنگینی برای آمریکا و متحدانش به همراه آورد و ثابت کرد هفت سال تلاش آمریکایی‌ها برای سرنگونی سوریه بدون نتیجه باقی ماند و محور مقاومت پیروز این نبرد همه جانبه بود.

وی افزود: با وجود این دیدار مهم متاسفانه برخی شیاطین و بعضی اشتباه کارها قصد داشتند این لبخند محور مقاومت را تلخ کنند، برخی شاید وادار شده باشند استعفا دهند تا بعد از سال‌ها جنگ سوریه این دیدار مهم را تحت شعاع قرار دهند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) در پایان گفت: این اقدام برای تحت شعاع قراردادن نتیجه مقاومت و جهاد بود و امیدواریم نخبگان سیاسی خود را با خط مشی انقلاب اسلامی تطبیق دهند، بعد از چهل سال انتظار نمی‌رود یک نخبه سیاسی اشتباه بزرگ و استراتژیک مرتکب شود که به ضرر انقلاب و به نفع آمریکا باشد.

https://biknews.ir/7097کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7097/اشد-مجازارت-باید-برای-توزیع-کنندگان-مو/کپی شد!