سیلاب به سمت خوزستان می‌آید؛ شهروندان ‌سفرهایشان را لغو کنند

سرهنگ رضا دولتشاهی با بیان اینکه در حال حاضر همه راه‌های مواصلاتی باز بوده و تردد در حال انجام است، اظهارداشت: فعلا در حال حاضر فقط محور اندیکا به شهرکرد مسدود است. همچنین محور اندیمشک به پل زال نیز در برخی از نقاط آن مشکلاتی ایجاد شد که هم اکنون مشکلات آن برطرف شده و همه محور ها باز است.

وی درباره آبگرفتگی مسیرهای اروندکنار و خرمشهر افزود: محورهای اروندکنار نیز به صورت مقطعی مسدود شدند که هم اکنون تردد در آنها صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راه خوزستان تاکید کرد: توصیه ما به شهروندان این است که تا ۴۸ ساعت آینده به منظور پایداری وضعیت جوی مسافرت ها را لغو کنند.

دولتشاهی ادامه داد: خوزستان همچنان بارندگی دارد و با توجه به سیلابی که به سمت خوزستان می‌آید بهتر است تردد در مسیر ها کمتر صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسافران عزیز قبل از تردد در جاده ها حتما از مسیر مورد نظر خود استعلام گرفته و همچنین وضعیت جوی را نیز بررسی کنند تا در انتخاب مسیر خود دچار مشکل نشوند.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه تردد در جاده های خوزستان در ایام نوروز  بیشتر است گفت: به دلیل افزایش مسافرت ها به خوزستان و هجوم سیلاب‌ها به استان میزان حضور نیروهای پلیس راه در مسیرهای مورد نظر را به صورت میانگین حدود ۳۰ درصد افزایش دادیم.

دولتشاهی ادامه داد: محورهایی که در آنها افزایش داشتیم شامل اهواز- اندیمشک- پل زال، بهبهان-گچساران و امیدیه-دیلم است.

وی افزود: همچنین در مسیر های ایذه و دهدز نیز به سبب کوهستانی بودن و ترافیک سنگین آن مشکلات بسیاری نداشتیم که به لطف الهی و با تقویت نیروها تاکنون حادثه مهمی رخ نداده است.|تسنیم

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/7294کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7294/سیلاب-به-سمت-خوزستان-می‌آید؛-شهروندان/کپی شد!