کلنگ سالن چند منظور ورزشی در بندر امام خمینی(ره) به زمین زده شد

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره)، صبح امروز با حضور استاندار خوزستان، علی گلمرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جلالی معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و مسئولان شهرستان و شهری کلنگ سالن چند منظوره ورزشی بین فاز۴ و شهرک شهید صباغان با تامین اعتبار شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به زمین زده شد.

سجاد ولی‌پور در گفت‌وگو با خبر بندرامام خمینی(ره) درباره احداث سالن چند منظوره ورزشی اظهار داشت: کلنگ سالن چند منظوره ورزشی با مساحت ۱۲۵۰ متر مربع و سکوی تماشاچی ۵۰۰ نفره، بین کوی فاز۴ و شهرک شهید صباغان و با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به زمین زده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مدت زمان احداث سالن چند منظوره ورزشی ۱۸ ماه تعیین شده است، افزود: هدف پروژه محرومیت‌زدایی ساکنان کوی فاز ۴ و شهرک صباغان از امکانات ورزشی است و برای دسترسی بهتر سالن را بین دو منطقه طراحی کردیم.

بیشتر بخوانید:

پروژه تقاطع غیر همسطح و کمربندی بندر امام خمینی به آبادان کلنگ زنی شد

پروژه‌های عمرانی بندر امام خمینی(ره) به شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ارائه شد

سه پروژه عمرانی به ارزش ۱۲۲۰ میلیارد ریال در شهر بندر امام خمینی(ره) اجرا می‌شود

ولی‌پور با بیان اینکه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه برای زمین چمن مصنوعی و جایگاه ویژه استادیوم تختی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: مناقصه تعمیر و تجهیز زمین چمن مصنوعی انجام و پیمانکار آن مشخص شده است و طی هفته آینده زمین چمن استادیوم تختی تعمیر می‌شود.

وی با بیان اینکه محل تامین این پروژه‌ها از محل اعتبارات شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است، افزود: طراحی جایگاه ویژه استادیوم تختی انجام شده و بزودی به مناقصه آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/7787کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7787/کلنگ-سالن-چند-منظور-ورزشی-در-بندر-امام-خ/کپی شد!