زیرساخت‌های جذب سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی رامشیر فراهم شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، اقبال محمدیان در گفتگو با خبرنگار تسنیم در رامشیر، اظهار داشت: طی  مدت ۳ سال اخیر اعتباراتی  از دولت در حوضه آب برای شهرستان‌های رامشیر و رامهرمز اخذشده است.

وی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای تامین آب شُرب رامشیر و روستاهای این شهرستان در دستور کار گرفته شده است، گفت: با توجه به زیرساخت‌های شهرستان‌های رامشیر و رامهرمز ، ۲۳ کیلومتر اصلاح شبکه  آب شرب شهرستان رامشیر در حال تکمیل است و تا پایان سال آینده اصلاح شبکه آب شهرستان رامشیر به پایان می‌رسد.

نماینده رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به بهره برداری مخازن آب در شهرستان های رامشیر و رامهرمز افزود:‌ دو مخرن آب با ظرفیت ۸هزار متر مکعب در شهرستان رامشیر در حال بهره برداری است و مخزن آب شهرستان رامهرمز نیز بهره برداری آن تکمیل شده اما وارد مدار نشده است.

ضعف مهم اقتصاد در خوزستان دولتی بودن آن است

تضمین‌کیفیت آب شرب خوزستان با اجرای برنامه جهانی ایمنی آب

وی با اشاره به راه اندازی شهرک صنعتی شهرستان رامشیر تصریح کرد: اکنون زیرساخت و آب شهرک صنعتی شهرستان رامشیر آماده شده  و سیلوی ۱۵ هزارتنی نیز جزو پروژه‌های فعال این شهرک صنعتی در حال احداث است.

محمدیان گفت: زیرساخت شهرک صنعتی رامشیر برای جذب سرمایه گذار فراهم شده است و اکنون پروژه‌های فعالی در این شهرک صنعتی مشغول به کار هستند و سرمایه گذاران می‌توانند در شهرک صنعتی رامشیر سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/9065کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9065/زیرساخت‌های-جذب-سرمایه‌گذاران-در-شه/کپی شد!