بازدید دکتر سعید جلیلی از مناطق محروم بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، بعدازظهر روز گذشته سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی پس از بازدید از صنایع پتروشیمی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در جریان ظرفیت و توان این منطقه برای کشور قرار گرفت.

بررسی ظرفیت‌های تجاری پتروشیمی، زیرساخت بنادر و شنیدن نقطه نظرات مدیران پتروشیمی و سازمان بنادر و دریانوردی این منطقه از جملهء اهداف این بازدید بود.

استفاده حداکثری از ظرفیت بنادر کشور از جمله بندر امام خمینی(ره) جهت رسیدن به نقطه مطلوبِ قطب ترانزیت دریایی منطقه از دیگر موارد مطرح شده بود.

جلیلی در این بازدید خاطرنشان کرد: اینکه کارشناسان صنایع پایین دستی پتروشیمی مدعی هستند هر یک میلیون تن مواد پتروشیمی ظرفیت ایجاد اشتغال تا ۲۰۰ هزار نفر را دارد، نشان می‌دهد کشور ما می‌تواند با رونق تولید در این بخش، اشتغال گسترده‌ای را ایجاد نماید.

همچنین سعید جلیلی به پیشنهاد تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) با حضور در شهر بندر امام خمینی(ره) از وضعیت مناطق محروم این شهر همچون کوی شهید صباغان (کمپ بی) بازدید کرد و در جریان محرومیت شهر، فرصت‌های اقتصادی و مشکلات متعدد در کنار صنایع و بندر قرار گرفت.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/9857کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9857/بازدید-دکتر-سعید-جلیلی-از-مناطق-محروم-ب/کپی شد!