جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

اداره زندان بندرماهشهر از آزادی ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران شهرستان‌های بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی(ره) از زندان‌ این شهرستان در یک سال گذشته، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، بعدازظهر امروز جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت ادارهٔ زندان شهرستان بندرماهشهر، دادگستری و بخشداری بندر امام خمینی(ره) در سالن آمفی تئاتر مجتمع مسکونی ۴۰۰ واحد با حضور مسئولان و خیران شهر، برگزار شد.

زندانیان جرایم غیرعمد از جمله افرادی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت دیه حوادث رانندگی منجر به فوت یا جرح، ناتوانی در پرداخت مهریه، نفقه، چک‌های برگشتی غیرکلاهبرداری و حوادث کارگاهی ناخواسته، گرفتار زندان شده‌اند.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی امام جمعهٔ بندر امام خمینی(ره) در این مراسم با تأکید بر مشارکت عموم مردم در گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اظهار کرد: آزادیِ یک زندانی که توان تأمین مالی جریمهٔ خود را ندارد، هدیهٔ بزرگی به فرد و خانوادهٔ اوست.

وی تصریح کرد: زمانی که فردی در آزادی یک زندانی مشارکت کند، قبل از اینکه زندانی و خانوادهٔ او را خوشحال کند، باعث خوشحالی خداوند متعال می شود و ما باید این فرصت را غنیمت بشماریم و همواره در این امر خداپسندانه مشارکت کنیم.

بر اساس گزارش اداره زندان شهرستان بندرماهشهر، از سال گذشته تاکنون، ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران شهرستان‌های بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی(ره) از زندان‌ ماهشهر آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

حوزه قضایی شهرستان‌های بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) تحت پوشش اداره زندان ماهشهر قرار دارند.

عکس از نجمه شریفی

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16221کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16221/جشن-گلریزان-آزادی-زندانیان-جرایم-غیرع/کپی شد!