محور بندر امام خمینی (ره) به آبادان مسدود شد

رییس پلیس راه خوزستان گفت: به علت آبگرفتگی و سقوط پایه‌های برق در محور بندر امام خمینی(ره) به آبادان در محدوده شادگان این مسیر مسدود شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، سعید رحیمی رییس پلیس راه خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به علت آبگرفتگی و سقوط پایه‌های برق در محور بندر امام خمینی(ره) به آبادان در محدوده شادگان این مسیر مسدود شد.

رحیمی افزود: همکاران ما در پلیس راه از منطقه خوردورق مسیر را یک طرفه کرده اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید داسته ایم و ریزش کوه در چند نقطه انجام که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد.

رحیمی گفت:با توجه با بارش شدید باران در محور‌های استان رانندگان در هنگام تردد با رعایت قوانین و احتیاط کامل رانندگی نمایند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16259کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16259/محور-بندر-امام-خمینی-ره-به-آبادان-مسدو/کپی شد!