جاده بندرامام خمینی (ره) به آبادان بازگشایی شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شادگان گفت: پس از باران و طوفان شب گذشته در جنوب خوزستان، جاده مواصلاتی بندرامام خمینی (ره) به آبادان که به صورت موقت مسدود شده بود، با تلاش راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، مذخور شاوردی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شادگان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسدودی موقت جاده مواصلاتی بندرامام خمینی (ره) به آبادان که در حریم راهداری شادگان بود، در اسرع وقت بازگشایی شد.

شاوردی افزود: در همان زمان مسدودی نیز جاده‌ای دیگر برای تردد، جایگزین شد و پس از رفع خطر و بازگشایی کامل این مسیر، تردد خودروها در امنیت کامل برقرار است‌.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شادگان خاطرنشان کرد: طوفان شب گذشته باعث سرنگونی تیرها و دکل برق شده بود که حضور به موقع اداره راهداری و همچنین پلیس راه باعث رفع سریع مشکل پیش آمده شد.

فرهان عبادی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندرماهشهر بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در شادگان مسیر تردد بندرامام خمینی (ره) به آبادان بازگشایی و ایمن سازی شد و تردد با سهولت در حال انجام است.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16261کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16261/مسیر-بندرامام-خمینی-ره-به-آبادان-بازگش/کپی شد!